ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رویارویی و رفتن به سمت جنگ به نفع ما نیست و تلاش می‌کنیم که لبنان به خط درگیری تبدیل نشود.

غافلگیری دوباره ارتش صهیونیستی از پاسخ موشکی حزب الله

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که ارتش اسرائیل به دنبال تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی نیست و می‌خواهد به درگیری‌ها پایان دهد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که برآورد در سطح سیاسی این است که این تحولات و رخدادها به درگیری در جبهه شمالی منجر نخواهد شد هرچند که ساعات آتی سرنوشت ساز خواهد بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هراس «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ورود به رویارویی مستقیم با حزب الله و ترس از ساقط شدن کابینه‌اش خبر دادند. 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رایزنی‌هایی هم اکنون در اسرائیل درباره نحوه واکنش (به حملات حزب الله لبنان) بدون اینکه کار به درگیری با حزب الله کشیده شود، در جریان است.

خبرنگار روزنامه یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که برعهده گرفتن مسئولیت حمله راکتی امروز به منطقه الجلیل اعلی توسط حزب‌الله، اولین آزمون حقیقی پیش‌روی نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل است.

رسانه صهیونیستی«اسرائیل هیوم» گزارش داد: بار دیگر نهاد امنیتی اسرائیل در برآورد خود دچار اشتباه شدند زیرا آنها روز سه شنبه برآورد کرده بودند که حزب‌الله به حمله اسرائیل به لبنان واکنشی نشان نخواهد داد. آنها قبلا هم گفته بودند که حماس به حوادث مسجدالاقصی واکنشی نشان نخواهد داد.

«تال رام» اعلام کرد: واکنش حزب‌الله به مثابه غافلگیری بسیار بزرگ برای نهادهای امنیتی اسرائیل و بر خلاف برآورد آنها بود که گفته بودند که حزب‌الله واکنشی به حمله هوایی اسرائیل به لبنان نشان نخواهد داد. همچنین این نهادها اسرائیلی، آن اطلاعاتی درباره آمادگی برای شلیک راکت نداشتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که واکنش حزب الله تا حد زیادی برای نهاد امنیتی اسرائیل غافلگیر کننده بود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.