نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورتی که در لیست پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم از سوی رئیس جمهور یک نفر از نماینده های فعلی مشهد حضور داشته باشد و وی نیز بتواند رای موافق مجلس را کسب کند مشهد عملا تا انتخابات دور بعدی دارای ۴نماینده خواهد بود.

نمایندگان مجلس برای رفتن به کابینه نقشه کشی نکنند/حضور نماینده های مشهد در کابینه نامشخص است

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: انتظار می رود ایت الله رئیسی در تعیین کابینه دولت سیزدهم از تعداد کمتری از نمایندگان مجلس استفاده کنند.

وی افزود: پس از برگزاری مراسم تحلیف ، رئیس جمهور محترم حدود ۴۵دقیقه در جمع نمایندگان مجلس حضور داشتند و نمایندگان نظرات خود را در مورد برخی از اسامی احتمالی کابینه اعلام کردند و ایشان نیز با حوصله به موارد مطرح شده پاسخ دادند .

کریمی قدوسی افزود: در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صراحت خدمت اقای رئیسی اعلام کردم که از نماینده های مجلس تا جایی که امکان دارد برای تشکیل کابینه دولت استفاده نکنید زیرا رهبر معظم انقلاب نیز توصیه کرده اند که نماینده های مجلس بعد از اینکه رای مردم را کسب کردند به فعالیت خود در مجلس ادامه دهند و برای رفتن به کابینه نقشه کشی نکنند .

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: در هر صورت اگر رئیس جمهور تشخیص دهد که فرد یا افرادی از نمایندگان مجلس برای حضور در کابینه می تواند مفید باشد مجلس شورای اسلامی در فضای باز سیاسی برنامه های وی برای حضور در مسئولیت پیشنهادی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: درصورتی که در لیست پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم یک نفر  از نماینده های فعلی مشهد حضور داشته باشد و وی نیز بتواند با ارائه برنامه  رای موافق مجلس را کسب کند مشهد عملا تا انتخابات بعدی  دارای ۴نماینده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.