رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری مراسمات ویژه دهه اول محرم در سطح شهر خبر داد.

 برگزاری مراسم‌های ویژه دهه اول محرم در سطح شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی منتظری در خصوص ویژه برنامه‌های لحاظ شده برای آغاز محرم، اظهار کرد: معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی برای این ایام برنامه‌های مهمی ازجمله فضاآرایی شهری، فضاآرایی محلات، برگزاری مراسم «حسینیه‌ای به وسعت شهر»، ایستگاه‌های صلواتی، پویش مردمی نذر آب و ایستگاه‌های سلامت را در نظر دارد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: برای این ایام ویژه در کلیه مناطق سیزده‌گانه فضاآرایی معابر شهری با مشارکت هیات مذهبی فعال سطح شهر و فضاآرایی معابر فرعی و مراکز محله با مشارکت هیات‌ها و مساجد محوری فعال در سطح محلات صورت می‌گیرد.

وی در خصوص برگزاری مراسم حسینیه‌ای به وسعت شهر، بیان کرد: برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم با مشارکت شورای هیات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی مساجد و هیات‌های فعال محلی و منطقه ای در برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در فضاهای روباز محلی در قالب این برنامه از اولویت‌های ما بوده است.

منتظری با اشاره به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح مناطق سیزده‌گانه، تصریح کرد: برگزاری پویش مردمی نذر آب با مشارکت جمعیت هلال احمر خراسان رضوی(با رویکرد تامین مخازن آب برای نواحی جنوب شرق کشور) از دیگر برنامه‌های مهم شهرداری در این ایام به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در طول این ایام ایستگاه‌های سلامت در اماکن منتخب سطح شهر به ویژه در حاشیه مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم برپا خواهد شد.

گفتنی است؛ در سطح مناطق نیز برنامه‌های ویژه‌ای نیز برگزار خواهد شد که شرح آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.