خبرنگار تلاش دارد با وحدت و انسجام و یکپارچگی بتواند از نشر اخبار غیر واقع جلوگیری و در این راستا هدفش بیان واقع و جهل زدایی و وحدت بیش از پیش جامعه باشد.

خبرنگاران برای انسجام وحدت در جامعه تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جهل زدایی جامعه دارند و همین امر سبب شده مردم نسبت به دشمنان و فتنه های آنها هوشیار تر باشند.

این استاد حوزه با بیان این که خبرنگارانی که در کشور قلم می زنند مجاهدان عرصه مبازره با جبهه استکبار هم پیمانان آنها در خبرپراکنی علیه ایران اسلامی هستند، ادامه داد: بعضی از این افراد برای این که به جهل زدایی و مبارزه علیه این خبرپراکنی بپردازند، حاضر شدند، جان خود را فدای ملت کنند که از جمله آنها شهید صارمی است.

وی بیان داشت: خبرنگار می تواند با خبر موثق خود جامعه را به سر منزل مقصود برساند و آنچه امروز در اذهان و اندیشه امت اسلام در این نظام انتقال می دهد، همین خبرهای موثقی است که خبرنگاران برای آن زحمت می کشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر اضافه کرد: این افراد برای این که خبر موثق را به جامعه برسانند و جامعه را از جهل بیرون ببرند و اقدام به بصیرت افزایی کنند، همه نوع خطر را به جان می خرند. این افراد همان پیام رسانان با صلابت و شجاع می باشند که باید یاد و نام آنها را گرامیداشت.

این استاد حوزه عنوان کرد: در کربلا هم می توان نمونه هایی از آن را مثال زد که از جمله حضرت زینب(س) است. این بانو همه تلاشش را برای انتقال و پیام رسانی به موقع و شجاعانه حتی کاخ یزید انجام داد و با اخبار و پیام رسانی دقیق خود آن دستگاه را رسوا و مردم را از جهل بیرون آورد. این همان شجاعت است.

این استاد حوزه بیان داشت: تلاش خبرنگار و رسانه اعتماد سازی و صادق بودن در رفتار و گفتار و در مسیر حق بودن و اطلاع رسانی به موقع از ظلم دولت های ظالم و... است.

وی بیان داشت: خبرنگار تلاش دارد با وحدت و انسجام و یکپارچگی بتواند از نشر اخبار غیر واقع جلوگیری کند و در این راستا هدفش بیان واقع و جهل زدایی و وحدت بیش از پیش جامعه باشد.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.