استاندار خراسان رضوی در راستای رسیدگی به نیازهای درمانی و تامین تجهیزات پزشکی، از واحدهای تولیدی مرتبط با صنایع پزشکی بازدید کرد.

 بازدید استاندار خراسان رضوی از واحدهای تولیدی مرتبط با صنایع پزشکی

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در بیست و چهارمین برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید با هدف تامین نیازمندی‌های جامعه درمانی و بیماران به سراغ واحدهای تولیدی «کارخانه گاز اکسیژن خوراکیان» و «واحد تولیدی اکسیژن ملائکه» مرتبط با صنایع پزشکی رفت و دستورات لازم را برای حل مشکلات این واحدها صادر کرد.

گفتنی است؛ «کارخانه گاز اکسیژن خوراکیان» در زمینه تولید گازهای طبی و صنعتی فعالیت می‌کند و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این صنعت در شمال کشور است.

تولیدات این شرکت مورد مصرف طبی و صنعتی است که در مراکز درمانی، آزمایشگاهی، دامپزشکی و صنایع غذایی و هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است، همچنین شرکت تولیدی صنعتی اکسیژن ملائکه نیز در راستای تولید گازهای طبی و صنعتی جهت مصارف در بخش درمان و صنعت فعالیت می‌کند.

با پیگیری استاندار خراسان رضوی، برخی از فعالان اقتصادی استان نسبت به تامین تعدادی از کپسول‌های مورد نیاز شرکت‌های مزبور از طریق استان‌های سازنده این کپسول‌ها، قول مساعدت دادند که بزودی کپسول لازم در اختیار این شرکت‌ها قرار خواهد گرفت.

مساعدت در خصوص همراهی پلیس راهور در سرعت دادن به رسیدن ناوگان حامل کپسول‌های اکسیژن این شرکت‌ها به مراکز درمانی در مواقع اضطراری و همچنین تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت آنها برای افزایش ظرفیت تولید اکسیژن طبی از دیگر نتایج بازدید امروز استاندار خراسان رضوی از شرکت‌های فوق بود.

قابل ذکر است؛ طبق روال یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید با حضور استاندار، مدیران واحدهای تولیدی و مدیران مرتبط استانی، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و موانع تولید در محل این شرکت‌ها برگزار و آخرین وضعیت این واحدها ارائه شد.

همچنین مشکلات این واحدها توسط استاندار خراسان رضوی به مقامات مرتبط کشوری منعکس و در صورت لزوم با دعوت از مقامات ملی به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی، رفع خواهد شد.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی، نیمه شب ۱۶ مردادماه از بخش اورژانس بیماران سرپایی و بستری کرونایی بیمارستان امام رضا (ع) بازدید و ضمن گفت‌وگو با بیماران، همراهان، کادر درمان، دستورات لازم را برای تامین نیازهای بیماران صادر کرد و همچنین در زمینه افزایش فوری تخت‌های بیمارستانی، تجهیزات، تامین دارو و پزشک دستور فوری داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.