سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، گفت: جای «لیونل مسی» بهترین بازیکن جهان همیشه در تیم ما خالی است اما باید جدایی او را بپذیریم.

کومان: جای مسی همیشه خالی است؛ باید نبود او را بپذیریم

به گزارش قدس آنلاین، «رونالد کومان»‌ پس از برتری سه بر صفر تیمش مقابل یوونتوس در جام خوان‌گامپر، اظهار داشت: کنار آمدن با جدایی بهترین بازیکن جهان سخت است، اما ما باید رو به جلو حرکت کنیم چون نمی‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم.

وی افزود: باید عالی باشیم و سخت‌تر از گذشته کار کنیم. بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند در پست مسی بازی کنند و نقش مهمی در این تیم ایفا کنند. «ممفیس دپای» را به خدمت گرفتیم، بازیکنی که در این بازی نشان داد می‌تواند واقعاً تأثیرگذار باشد.

کومان ادامه داد: با وجود خداحافظی مسی، برای آغاز فصل جدید بسیار هیجان‌زده هستیم. متقاعد شده‌ایم که این فصل شادی‌های زیادی را به شما خواهیم داد. بازی بدون تماشاگر در تمام طول فصل گذشته خیلی دشوار بود و خوشحالیم که دوباره آنها را در ورزشگاه می‌بینیم.

سرمربی هلندی کاتالان‌ها گفت:  هافبک‌های ما باید بیشتر گلزنی کنند. فکر کردن به گذشته فایده ای ندارد؛ قول‌های زیادی داده‌ایم که بدون مسی هم باید به آن برسیم.

وی عنوان کرد: نتیجه خیلی خوبی مقابل یوونتوس کسب کردیم. فوتبالی معقول ارائه دادیم و به سطح خیلی خوبی رسیدیم. بازیکنانی که در المپیک بوده‌اند هم به جمع ما اضافه خواهند شد، بنابراین با داشتن ترکیب کامل اوضاع بهتر هم خواهد شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.