معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی درباره مرخصی استعلاجی ناشی از ابتلا به کرونای کارمندان توضیحاتی را ارائه کرد.

اطلاعیه  استانداری خراسان رضوی  درباره مرخصی کرونایی کارمندان

به گزارش قدس آنلاین، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: درخواست مرخصی استعلاجی ناشی از ابتلا به کرونای کارمندان استان بدون انجام تست پی.سی.آر مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

در این اطلاعیه آمده است:  طبق اعلام دبیرخانه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، این استان اکنون درگیر موج شدید کرونا شده است و حسب اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مشهد، میزان مراجعات بیماران مبتلا به کرونا به مراکز درمانی استان به شدت افزایش یافته است.

در چنین شرایطی مراجعه کارمندان برای دریافت گواهی ابتلا به ویروس کرونا، ضمن افزایش خطر انتشار ویروس و ازدحام متقاضیان، روند درمان سایر مبتلایان را با کندی مواجه می‌کند، لذا شایسته است مرخصی استعلاجی ناشی از ابتلا به کرونا بدون الزام به انجام تست پی سی آر و تنها با تایید پزشک متخصص داخلی، ریه، عفونی و یا گواهی پزشک عمومی و تایید پزشک معتمد دستگاه، مورد موافقت قرار گیرد.

روند فزاینده افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان این ویروس همه‌گیر به حد نگران‌کننده‌ای رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.