همدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه کارکنان حوزه سلامت همه در جبهه مقابله با کرونا جانانه جنگیدند گفت: ایثار مدافعان سلامت به برکت خون شهداست.

ایثار مدافعان سلامت به برکت خون شهداست

به گزارش قدس آنلاین، دیروز سالروزبزرگداشت شهدای مدافع حرم به همت امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور رییس دانشگاه درباغ دانشگاه برگزار شد.

رشید حیدری مقدم  در این مراسم با ادای احترام به روح شهدا به ویژه شهدای حرم و شهدای مدافع سلامت اظهار کرد: امنیت و آسایش کشور مرهون خون شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم است و هر ملتی برای دستیابی به اقتدار و کرامت باید سرمایه‌های بزرگ خود را پاس بدارد.

حیدری‌مقدم با یاداوری خاطراتی از ایثارگری‌های دوران جنگ و سازندگی، گفت: بهترین فرزندان ‌کشور در راه اقتدار، حیثیت و ناموس کشور فدا شدند و هم اکنون نیز فرزندان ایران با اقتدار از این کشور دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایثارگری‌های فرزندان ایران در حوزه سلامت از جنگ تحمیلی سخت‌تر است، گفت: جسارت، جنگندگی و شجاعت کادر بهداشت و درمان کمتر از دفاع مقدس نبوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: به عنوان فردی که در هشت سال گذشته کار اجرایی می‌کردم، شهادت می‌دهم

کارکنان حوزه سلامت همه در جبهه مقابله با کرونا جانانه جنگیدند.

حیدری مقدم  با تاکید بر اینکه ایثار کادر سلامت به برکت خون شهدای دفاع مقدس است، افزود: خون شهدا به بالندگی کشور کمک می کند و همه مردم قداست این خون‌ها را درک  می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.