۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 764304

فوتبال همین است. ستاره‌ها همان‌طور که زود فاتح قلوب هواداران می‌شوند در چشم بر هم زدنی از قلب و ذهن آن‌ها می‌روند.

مسیِ  پاریسی

همین دیروز بود که اشک‌های مسی در کنفرانس خبری بغض همه کاتالان‌ها را ترکاند و همه آن‌ها را مقابل باشگاه قرار داد. با این حال سفر مسی به پاریس و عقد قرارداد با پاری سن ژرمن باعث شد تا هواداران بارسا خیلی زود بنرهای او را در شهر پاره کنند و باشگاه عکس او را از اطراف نوکمپ جمع کند.اما طعنه آمیز آن بود که ۲۴ ساعت پس از در آغوش کشیدن مسی توسط همبازیانش در روز وداع فاش شد که تنها پیکه حاضر شده قراردادش را برای ماندن مسی کاهش دهد و دیگر بازیکنان زیر بار سنگینی قرارداد مسی نرفته‌اند. این یعنی ماندن مسی جز برای خودش برای دیگر همبازیانش خیلی مهم نبوده است. مسی ۱۷ سال در بارسلونا زندگی کرد، ولی در نهایت به دلیل مشکلات مالی مجبور به ترک این تیم شد.

فوق ستاره آرژانتینی فارغ از این خیانت‌های پنهان، دیروز سوار جت شخصی خود شد و همراه با همسرش بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کرد. جایی که مدت‌هاست برای مسی فرش قرمز پهن کرده اند تا جعبه جواهر ناصر الخلیفی جذاب تر از قبل شود. مسی، نیما، امباپه، راموس، دوناروما، وراتی، دی ماریا و... حالا جزو سرمایه‌های بی بدیل مرد قطری هستند که PSG  را تبدیل به کهکشانی‌ترین تیم جهان کرده است. 

آنچه دیروز از مفاد این مذاکرات به بیرون درز کرد، توافق کامل برای یک قرارداد دوساله است. همچنین این امکان وجود دارد این قرارداد تا ژوئن ۲۰۲۴ تمدید شود. مسی در هر فصل حدود ۳۵ میلیون یورو خالص حقوق دریافت خواهد کرد.

در پاریس اما هواداران دیروز مقابل پارک‌دوپرنس منتظر ورود ستاره تازه تیمشان بودند. آن‌ها با شعارهای مسی، مسی به بازیکن آرژانتینی جدید تیمشان خوشامد می‌گفتند. آنچه در این بین رویایی به نظر می‌رسد حضور کاپیتان‌های دو غول اسپانیا در یک تیم است. مسی و راموس با لباس سورمه ای – قرمز پاریسی ها. اتفاقی که چند سال پیش خیلی‌ها در خواب هم تصور نمی‌کردند. جالب اینکه هر دو این بازیکنان ناچار به جدایی شدند و حالا در پیوندی گرانقیمت قرار است زیر پرچم یک باشگاه برای رؤیاهای مردم پاریس بجنگند. به این جمع البته نیمار را هم اضافه کنید که ماه‌ها منتظر این انتقال بود. تصویر خنده‌های او پس از شکست در فینال کوپاآمریکا در آغوش مسی هنوز از اذهان کسی پاک نشده است. به‌جز نیمار، لیونل مسی با بازیکنان دیگری از پاری سن ژرمن از جمله لئوناردو پاردس و آنخل دی ماریا نیز دوستی نزدیکی دارد که این موضوع می‌تواند به جا افتادن هر چه سریع‌تر مسی در PSG کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.