نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس باید در قالب سفرهای نجومی بازی‌های المپیک توکیو را بررسی کنند.

توکیو گردی مسئولان ورزشی دولت روحانی با پول بیت‌المال/ تذکر یک نماینده مجلس درباره سفرهای نجومی!

قدس آنلاین:  حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی طی تذکری در جلسه علنی امروز مجلس گفت: روز گذشته ما به بررسی حقوق‌های نجومی رای دادیم، اما باید به بررسی سلسله سفرهای نجومی هم بپردازیم.

وی با بیان اینکه در بازی‌های المپیک ما فقط ۶۵ ورزشکار داشتیم، اما ۱۸۵ نفر همراه با آن‌ها بودند، داشت: این در حالی است که بسیاری از آن‌ها مربی و رئیس فدراسیون هم نبودند.

این نمایند مجلس با ذکر مثالی اظهار داشت: به عنوان مثال در المپیک تابستانه رئیس فدراسیون اسکی با چه هدفی حضور داشته و یا اینکه وقتی تیم هندبال به این مسابقات اعزام نشده، رئیس فدراسیون هندبال برای انجام چه کاری به محل برگزاری مسابقات رفته است؟

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین باید مشخص شود که رئیس سابق فدراسیون دومیدانی برای چه به المپیک رفته است؟ یا آقای وزیر چرا تعدادی بادیگارد با خود برده است؟ و یا مربی شنا چرا بعد از بازگشت ورزشکار این رشته دو هفته بیشتر در توکیو مانده است؟ آیا با پول بیت‌المال به توکیوگردی مشغول بودند؟

سلیمی بیان داشت: کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی باید سفرهای نجومی بازی‌های المپیک توکیو را بررسی کند و افراد خاطی مشخص گردند.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.