رییس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ دانشجو از کشور افغانستان در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند، گفت: با جذب دانشجویان دیگر کشورها روند بین المللی شدن دانشگاه شهرکرد دنبال می‌شود.

دانشگاه شهرکرد آماده پذیرش دانشجویان آسیا است

به گزارش قدس آنلاین، سعید کریمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: رایزنی‌های لازم جهت جذب دانشجو از کشورهای سوریه، عراق و لبنان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری انجام گرفته است که این مسئله را می‌توان عاملی در امر پیشرفت و توسعه مرکز علمی دانست.

وی به کاهش متقاضیان تحصیل در برخی رشته‌ها همچون مهندسی کشاورزی اشاره کرد و عنوان داشت: این مهم به دلیل افزایش تعداد دانش‌آموختگان این رشته‌ها و نبود بازار کار می‌باشد.

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به پروژهای عمرانی اجرا شده در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین و بنیاد ۱۵ خرداد، ۲ خوابگاه دانشجویی ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

کریمی با تاکید بر تکمیل مجموعه دامپروری دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: این طرح با زیر بنایی بالغ بر ۴ هزار متر مربع آغاز  شده است که در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از افتتاح دانشکده دامپزشکی در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت ۹۷ درصد همراه بوده که بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتبار  جهت ساخت آن هزینه گردیده است.

رییس دانشگاه شهرکرد، افزود: با توجه به بحران جهانی کرونا و تغییر ایجاد شده در آموزش از حضوری به مجازی، دانشگاه شهرکرد نیز علی رغم دارا بودن زیرساخت های محدود در آموزش مجازی، توانست با همت و تلاش شبانه روزی دانشگاهیان به ویژه اداره فناوری اطلاعات دانشگاه و حمایت های وزارت علوم، زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی دانشجویان را فراهم کند و همه توان خود را در ارائه بهترین کیفیت در آموزش به کار گرفت تا ضمن حفظ سلامت دانشجویان و اساتید دانشگاه ، مسائل آموزشی نیز به خوبی انجام پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.