دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در چهارمین شب ماه محرم الحرام گفت: حزب الله امروز بزرگترین حزب لبنانی است که نه تنها در داخل لبنان بلکه در منطقه تأثیرگذار است.

نصرالله: حزب الله به مقاومتی بزرگ و تأثیرگذار در منطقه تبدیل شده‌ است

به گزارش قدس آنلاین، ایرنا به نقل از المنار نوشت:

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود در مراسم عاشورایی که حزب الله آن را جمعه شب در ضاحیه بیروت برگزار کرد، بر اهمیت حس مسئولیت پذیری تأکید کرد و گفت که مسئولیت پذیری و تصمیم گیری درباره مسایل مهم بسیار سنگین است و با توجه به مسئولیتش طی حدود ۳۰ سال اخیر در حزب الله، به خوبی بدان آگاه است.

دبیر کل حزب‌الله افزود: امروز برخی می‌پرسند ما نسبت به امام حسین (ع) کجا قرار داریم و چگونه بر این وضعیت بوجود آمده صبر کنیم؟ امام حسین (ع) برای اهداف بزرگ قیام کرد، بنابراین نباید شأن این قیام بزرگ را پایین بیاوریم و به نبردی کوچک در اینجا و آنجا محدود کنیم؟

وی تأکید کرد: همانطوری که قبلا گفته بودیم، حزب الله یکی از بزرگترین حزب‌های لبنان است که در تحولات منطقه تأثیرگذار است که البته این نقطه تحول مثبت باعث ایجاد مسئولیت‌هایی هم می‌شود.

 سید حسن نصرالله همچنین هرگونه صلح با اسرائیل را باطل و مردود دانست و گفت که در صورت صلح، شما زمین های متعلق به مردم فلسطین را به اشغالگران واگذار می کنید؛ چنین صلحی غیرمنطقی و غیرانسانی است و ارتباطی به صلح حدیبه ندارد و این حرام است.

دبیرکل حزب الله اظهار داشت، رویدادها و تحولات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی، ممکن است روی ما و اطرافیانمان تأثیر بگذارد که در این‌ صورت باید به‌ دنبال وظیفه و تعیین تکلیف خود باشیم.

وی خاطرنشان کرد که شرایط سخت باعث شده که مردم تحت فشار قرار بگیرند و حیران و سردرگم شوند که این طبیعی است و ممکن است برای نخبگان هم اتفاق بیفند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.