همدان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از تشدید محدودیت ترافیکی در همدان خبر داد و گفت: روز گذشته ۶۳۰ خودرو در همدان اعمال قانون شدند.

جریمه ۶۳۰ خودرو در یک روز

به گزارش قدس آنلاین ، فرخ جمالی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا محدودیت ترافیکی درمراکز تفریحی وگردشگری همدان با قوت اجرایی می‌شود اظهار کرد: با تعطیلی یک هفته‌ای کشور جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی در استان تشدید خواهد شد.

جمالی افزود:  تردد خودروهای شهرستان‌های استان درهمدان نیزممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود ، که تنها روزگذشته ۶۳۰ خودروی غیربومی و مربوط به شهرستان‌های دیگر در مراکز تفریحی همدان جریمه شدند.

وی با اشاره به افزایش تصادفات جرحی عابرین پیاده درهمدان ادامه داد : متاسفانه در برخی معابر سرعت‌ها بالاست و عابرین نیز توجه لازم را در عبور از معابر ندارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه طی دو روزگذشته تنها هفت مورد تصادف عابر پیاده در همدان ثبت شده است گفت: این تصادفات منجر به جرح شده و متاسفانه یک فرد نیز به کما رفته است.

جمالی با تاکید به دقت عابر پیاده درعبورازعرض خیابان افزود: سعی شده در معابر پرخطر مانند بلوار بعثت با دوربین ثبت تخلف کنترل لازم صورت گیرد تا سرعت‌ها به حداقل برسد که البته کاهش سرعت نیز بسیار محسوس و چشم‌گیر بوده است.

وی درپایان سخنانش خاطرنشان کرد: در مجموع درمعابر همدان خصوصا در بلوارها نیاز است سرعت کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.