کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیم ملی والیبال نشسته برای شرکت در بازیهای پارالمپیک از آمادگی خوبی برخوردار است و به دنبال افتخارآفرینی در توکیو هستیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: آماده شرکت در بازی‌های پارالمپیک هستیم

به گزارش قدس آنلاین، داوود علیپوریان در مراسم تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی استان تهران اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم هایی سبب افزایش روحیه و انگیزه ورزشکاران قبل از اعزام به بازی‌های پارالمپیک توکیو می‌شود که جای تشکر دارد. البته معتقدم این گونه مراسم ها باید به شکلی برگزار شود که در شان ورزشکار اعزامی باشد.

وی گفت: این انتظار وجود داشت که همانند ورزشکاران المپیکی از ورزشکاران پارالمپیکی نیز توسط شهردار تجلیل به عمل می آمد، در صورتی که در مراسم امروز حتی مسوولی از شهردار برای تجلیل از ورزشکاران پایتخت حضور نداشت.

علیپویان همچنین درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو، خاطرنشان کرد: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان شرایط خوبی برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به توکیو فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد. امروز هم مرتضی رمضانی که به دلیل مبتلا به کرونا مدت ۲ هفته در قرنطینه بود، تست وی منفی شد و دیگر مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته افزود: هدف ما در بازی‌های پارالمپیک توکیو قهرمانی است که امیدوارم شرایط قهرمانی برای تیم ایران فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: والیبال نشسته تنها رشته تیمی مدال آور در بازی‌های پارالمپیک توکیو است که امیدوارم پس از کسب مدال، بازیکنان این رشته به شکل ویژه دیده شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.