استاندار خراسان رضوی با تقدیر از خدمات همه‌جانبه آستان قدس رضوی در مقابله با ویروس کرونا، گفت: حمایت‌های عملی و به‎ موقع آستان قدس از دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا، موجب قوت قلب کادر درمانی شهر مشهد است.

حمایت‌های آستان قدس رضوی قوت قلب کادر درمان است

به گزارش قدس آنلاین،  محمدصادق معتمدیان در حاشیه افتتاح رسمی مرکز خدمات درمانی سرپایی بیماران کرونایی در زائرسرای رضوی اظهار کرد: با توجه به گستردگی شیوع بیماری کرونا از موج اول تا پنجم و فشار زیادی که کادر درمانی ما در حال تحمل آن هستند، مسلماً مقابله با این شرایط نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی است تا پشتوانه اجرایی برای مراکز درمانی باشد. 

معتمدیان افزود: خوشبختانه در این زمینه تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف ایجاد شده است و مجموعه‌های گوناگون به‌ویژه آستان قدس رضوی، حمایت عملی خود را نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: ازجمله حمایت‌های آستان قدس رضوی ایجاد مرکز خدمات به بیماران کرونایی است که در زائرسرای رضوی فعال‌شده و طی بازدید امروز، شاهد ارائه انواع خدمات درمانی سرپایی و بستری موقت بودیم.

استاندار افزود: آستان قدس رضوی علاوه بر حمایت‌های بسیار شایسته‌ای که در سایر بخش‌ها از کادر درمان و بیماران کرونایی شهر مشهد داشته، به درخواست بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی برای ایجاد مرکز خدمات سرپایی بیماران هم ورود کرد و این مرکز را با روزانه حدود ۱۲ ساعت ارائه خدمات، فعال کرده است.

تقدیر استاندار از تولیت آستان قدس

معتمدیان ادامه داد: آستان قدس رضوی به شیوه‌های مختلف ازجمله ایجاد بخش ویژه در بیمارستان رضوی، اعطای کمک‌های مالی و نیز تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی، حمایت‌های عملی و بهموقعی از دانشگاه علوم پزشکی داشته و قوت قلبی برای پرسنل خدوم مراکز درمانی و بیمارستانی شهر بوده که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

وی تصریح کرد: این حرکت آستان قدس رضوی، الگویی بسیار خوبی است که جای تقدیر دارد و به‌طور خاص از تولیت آستان قدس رضوی که همواره حمایت‌کننده مجموعه‌های بهداشتی و درمانی شهر مشهد بوده‌اند، کمال قدرشناسی را داریم.

انتهای پیام

منبع: استان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.