سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: اردوی خود را روز سوم شهریور با بازیکنان داخلی آغاز می‌کنیم و روز هشتم شهریور لژیونرها به اردو اضافه می‌شوند.

تیم ملی فوتبال ایران تنها سه روز با تمام بازیکنان تمرین می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: دو نشست مهم در راستای برنامه‌های تیم ملی فوتبال با رییس فدراسیون و برنامه ریزی لیگ فوتبال با مسئول کمیته مسابقات برگزار کردیم. اولین نشست مربوط به بررسی برنامه‌های تیم ملی فوتبال بود که شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در این جلسه موارد مختلف تیم ملی را مورد ارزیابی قرار دادند. در واقع مسائل مورد نظر از سوی اسکوچیچ مطرح شد و رییس فدراسیون فوتبال قول هر گونه اقدام لازم جهت حل موارد درخواستی سرمربی تیم ملی فوتبال را داد.

وی ادامه داد: نشست خوبی بود. از اینکه رئیس فدراسیون پیگیر امور تیم ملی فوتبال است و حمایتش را در هر شرایطی از این تیم دریغ نمی‌کند و تمام وقت برای امورات و برنامه‌های تیم ملی وقت می‌گذارد، جای خرسندی دارد. دراگان اسکوچیچ از وقت و حمایتی که رییس فدراسیون می‌گذارد بسیار خشنود است.

سرپرست تیم ملی فوتبال در ادامه در خصوص برگزاری نشست با سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: در این جلسه به بررسی برنامه‌های لیگ فوتبال در فصل آتی پرداختیم. با توجه به اینکه مسابقات تیم ملی و بازی‌های «فیفا دی» را پیش رو داشته، این جلسه برگزار شد تا به بررسی نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ بپردازیم که خوشبختانه توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفت تا هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی متضرر نشوند.

خورشیدی گفت: بحث دیگری که مورد بررسی قرار گرفت، برنامه ریزی شروع اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بود. مینی کمپ خود را از روز ۳ شهریور با حضور بازیکنان داخلی برگزار کرده و سپس از روز ۸ شهریورماه با حضور کلیه بازیکنان تمرینات در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا تدارکات خوبی برای تیم ملی در دیدارهای پیش رو مقابل عراق و سوریه صورت بگیرد.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال ایران روزهای ۱۱ و ۱۶ شهریور در مرحله سوم انتخابی جام جهانی به ترتیب به مصاف سوریه و عراق می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.