فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رجای واثق داریم که دولت انقلابی آینده، مسیر اعتلای ایران عزیز را در گام دوم انقلاب فراهم می‌سازد.

دولت انقلابی، مسیر اعتلای ایران در گام دوم انقلاب را فراهم می‌سازد

به گزارش قدس آنلاین، در پیام تبریک «امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی» به «سید مسعود میرکاظمی» آمده است: با ابراز مسرت و خرسندی، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت «معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه جمهوری اسلامی ایران» که مبین مراتب شایستگی، تعهد، تخصص، مدیریت جهادی و کارنامه درخشان و انقلابی آن برادر بزرگوار در مسئولیت‌های خطیر و گوناگون است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: رجای واثق داریم که دولت انقلابی آینده، مسیر اعتلای ایران عزیز را در گام دوم انقلاب فراهم می‌سازد و بدون تردید تصدی حضرتعالی در این مسئولیت خطیر با توجه به تجارب ارزنده شما موجب توسعه کشور و کارآمدی هرچه بیشتر دولت سیزدهم خواهد شد.

در ادامه پیام فرمانده کل ارتش تصریح شده است: امید است با توجه به اشراف و آشنایی جامع و کامل جنابعالی به جایگاه راهبردی نیروهای مسلح به ویژه جایگاه و نقش موثر ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان مقتدر کشور، در دوره مسئولیت حضرتعالی، شاهد عنایات شایسته به این بخش خدوم، نجیب و عزت آفرین برای نظام باشیم.

موسوی افزود: از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در این سنگر خطیر و در راه خدمتگزاری به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا مسئلت می‌کنم.

 مسعود میرکاظمی بیستم مرداد ماه از سوی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی به عنوان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.