مأموران انتظامی موفق به کشف ۱۵۵ هزار قلم داروی کمیاب و موردنیاز احتکار شده در مشهد شدند.

کشف ۱۵۵ هزار قلم داروی کمیاب و موردنیاز احتکار شده در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس پلیس امنیت اقتصادی  خراسان رضوی از عملیات ضربتی کشف ۲ محموله داروهای کمیاب و موردنیاز بیماران مبتلا به کرونا در شهر مشهد خبر داد.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه جدی با احتکار کالا و اقلام بهداشتی و درمانی و با  توجه به اهمیت این مأموریت در دوران شیوع کرونا که بیماران عزیز نیاز مبرم به داروهای مؤثر در درمان بیماری پیدا می‌کنند کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی در این عملیات گسترده پس از اقدام‌های اطلاعاتی با همکاری کارشناسان سازمان غذا و دارو  و دانشگاه علوم پزشکی مشهد محل‌ها و انبارهای از قبل شناسایی‌شده را مورد بازرسی قرار داده و ۲ محموله اقلام دارویی به تعداد ۱۵۵ هزار قلم که بیشتر این داروها در درمان کرونا مؤثر و احتکار شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی بابیان اینکه در این عملیات ۲ فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات ادامه دارد، بیان کرد: مردم در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی مبنی بر قاچاق یا احتکار اقلام دارویی، بهداشتی و درمانی، مراتب را به‌فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا  با دستورات تخصصی  مقام قضایی اقدام قانونی لازم انجام شود.

کشف ۱۸۴ کیلوگرم مواد مخدر در بازرسی از خودروی سواری 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز از کشف ۱۸۴ کیلوگرم تریاک در نیشابور خبر داد.

سردار ابراهیم قربان‌زاده اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر نیشابور با انجام کار اطلاعاتی محموله مواد افیونی را دریکی از محله‌های شهر نیشابور رد زنی کردند.

وی تأکید کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی از این خودرو ۱۸۴ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.