رییس جمهور طی سخنانی در صحن علنی مجلس برای دفاع از کابینه پیشنهادی خود گفت: می دانیم فرصت خدمت کوتاه و مشکلات مردم بسیارند. اکنون نوبت حرکت جهادی و مردمی با استفاده از نظرات نخبگانی و مشارکت مردمی است.

رییس جمهور: فرصت خدمت کوتاه و مشکلات مردم بسیارند

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در مراسم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع)، اظهار کرد: صمیمانه از مردم و هیات ها برای عزاداری در ایام عاشورا با رعایت مقررات بهداشتی تشکر می کنم.

وی ادامه داد: از رییس مجلس، هیات رئیسه، کمیسیون ها و نمایندگان مجلس و ابتکار خوب و ارزشمند در بررسی وضعیت وزرای پیشنهادی و جلسات با وزرای پیشنهادی صمیمانه تشکر می کنم.

رییس جمهور با اشاره به برنامه های کلان دولت، افزود: امانت دار اولین دولت در گام دوم انقلاب هستیم. می دانیم فرصت خدمت کوتاه و مشکلات مردم بسیارند. اکنون نوبت حرکت جهادی و مردمی با استفاده از نظرات نخبگانی و مشارکت مردمی است. سند تحول دولت مردمی بیانیه گام دوم انقلاب، تعالی فرهنگ اسلامی ایرانی و توسعه روابط بین اسلامی است.

بر اساس این گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از امروز به بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم می پردازند. پیش از بررسی برنامه ها و صلاحیت هر یک وزرا، کلیت برنامه دولت رییسی مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.