فرمانده سپاه گناباد از راه‌اندازی بزرگترین مرکز واکسیناسیون توسط سپاه پاسداران در این شهرستان خبر داد.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون گناباد توسط سپاه راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار علی محبی درباره راه‌اندازی مرکز بزرگ واکسیناسیون اظهار داشت: بعد از شیوع مجدد کرونا در پیک پنجم و جلساتی که با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد داشتیم اعلام آمادگی کردیم در همه زمینه‌ها مشارکت داشته باشیم تا ان شاء الله از پیک پنجم عبور کنیم.  

وی ادامه داد: درخواستی که دانشگاه علوم پزشکی داشت در مورد واکسیناسیون عمومی بود؛  آنها درخواست کمک کردند و ما سالن نهم دی را در حاشیه میدان بسیج جهت انجام واکسیناسیون عمومی پیشنهاد دادیم که پس از بررسی و بازدید مورد تایید قرار گرفت.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد تصریح کرد: تجهیزاتی را در اختیار دانشگاه قرار دادیم و با توجه به مرکزیت سالن نهم دی و در دسترس بودن و داشتن پارکینگ بزرگ مورد تایید قرار گرفت.

محبی عنوان داشت: همزمان با این اقدام در طرح شهید سلیمانی بحث مسجد سنگر سلامت را راه‌اندازی کردیم و ان‌شاءالله به حول و قوه الهی اوایل هفته  ۸۰۰ بسته معیشتی بین معسرین و کسانی که بر اثر این بیماری دچار مشکلاتی شده‌اند توزیع خواهد شد.  

وی افزود: بخشی از تجهیزات و نیروی انسانی مرکز با سپاه گناباد خواهد بود و در این زمینه به پرستاران و افراد واجد شرایط که می‌توانند کار واکسیناسیون را انجام دهند فراخوان داده شده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.