قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا اظهارکرد: به منظور ارائه خدمات مناسب، بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی به بیماران غیر کرونایی اختصاص یافت.

بیمارستان علوی مشهد به بیماران غیر کرونایی اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین،دکتر شاپور بدیعی در حاشیه بازدید از بیمارستان علوی و نشست با رییس و مدیران این مرکز گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب، بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی به بیماران غیر کرونایی اختصاص یافت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده این مرکز آمادگی لازم را برای خدمات‌رسانی به بیماران غیرکرونایی داراست و در این راستا، بیمارانی که در بیمارستان امام رضا(ع) بستری هستند به این مرکز منتقل خواهند شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح، زمینه انجام برنامه‌های آموزشی بالینی نیز در بیمارستان علوی فراهم می‌شود تصریح کرد: همچنین می‌توان از فضای خالی ایجاد شده در بیمارستان امام رضا(ع) برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی بهره برد.

بدیعی با بیان اینکه این اقدام پس از تایید نظر رییس و معاون آموزشی دانشگاه اجرایی خواهد شد تاکید کرد: مسئولان دانشگاه تلاش می‌کنند با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم خدمات کمی و کیفی مناسبی را به بیماران کرونایی و غیرکرونایی ارائه دهند.

منبع:فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.