عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: تیم اقتصادی کابینه همراه و هماهنگ هستند و برخی وزرای معرفی شده امتحان خود را پس داده‌اند و افرادی عملیاتی هستند.

 زارع: کابینه اقتصادی دولت هماهنگ و عملیاتی هستند

به گزارش قدس آنلاین، رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیت کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور و برنامه‌های وی اظهار داشت: تعجب می‌کنم از همکارانی که جوانگرایی در چینش کابینه را نقد می‌کنند ما امروز داریم نتیجه عملکرد پیران با تجربه را می‌بینیم، بنابراین اجازه دهیم حرف‌های جدید و نظریات نو اجازه بروز و ظهور یابد.

وی ادامه داد: جناب آقای رئیسی دولت را در زمانی تحویل می‌گیرد که وضعیت بحرانی صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌ها، کرونا، بورس، تورم بیش از ۴۰ درصد و تورم تجمیعی بیش از چند درصدی دیده می‌شود و لذا برای حل این وضعیت نیازمند عزم ملی هستیم.

 نماینده مردم آباده در مجلس ادامه داد: در برنامه‌های آقای رئیسی موضوع مهم و بحرانی کشور که سلامت مردم و کرونا است، به خوبی دیده می‌شود. 

زارع افزود: برنامه‌ریزی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی مردم، عدم وابستگی به واردات محصولات کشاورزی، تیم اقتصادی همراه و هماهنگ و توجه به میادین مشترک نفتی و گازی در برنامه‌های رئیس‌جمهور و کابینه پیشنهادی دیده می‌شود.

وی تصریح کرد:‌برخی وزرای معرفی شده امتحان خود را پس داده‌اند و افرادی عملیاتی هستند.

 نماینده مردم آباده در مجلس تأکید کرد: در مجموع کابینه‌ای بسیار خوب و باتجربه چیده شده و از همکاران‌مان در مجلس درخواست داریم که کمال همکاری را داشته باشند تا دولت زودتر مستقر شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.