نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جوانی، علم و تجربه و سلامت نفس از مهمترین شاخص‌های کابینه معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور است.

 حسینی: جوانی، تجربه و سلامت نفس از مهمترین شاخص‌های کابینه رئیسی است

به گزارش قدس آنلاین، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیات کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور و برنامه‌های دولت سیزدهم، امروز ایران اسلامی در مقطع حساس و مهمی به سر می‌برد، اظهار داشت: انتظار از دولت جدید رفع دغدغه‌های مردم به ویژه در حوزه‌هایی است که در سال‌های اخیر در بیانات مقام معظم رهبری مطرح بوده است.

وی ادامه داد: ثبات معیشتی و اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، بسط عدالت و مبارزه با تبعیض و صیانت از آزادی‌های مشروع و نیز توجه به مسائل فرهنگی از مسائل مهم امروز کشور است.

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز نیازمند برنامه‌های آنی و فوری برای کنترل کرونا و تثبیت قیمت‌ها و تنظیم بازار هستیم، تصریح کرد: این نکات در برنامه‌های رئیس‌جمهور محترم مورد تأکید قرار گرفته است. 

حسینی تصریح کرد: اغلب وزرای پیشنهادی از سوابق و تجربه بالا و درایت کافی برخوردار هستند و  جوانی، علم و تجربه و سلامت نفس از مهمترین شاخص‌های کابینه معرفی شده است و اگر صحبت مخالفت با برخی وزرا می‌شود این هم برای کمک به دولت است. 

وی ادامه داد: در برنامه‌های رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی، مسأله تمرکززدایی و توجه به استان‌های مرزی و محروم و توسعه متوازن به ویژه در خوزستان و سیستان و بلوچستان دیده می‌شود که البته این برنامه‌ها باید با اقدام و عمل همراه باشد و این مطالبه جدی مردم سراسر نقاط کشور است. 

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با تأکید بر توجه به نقاط کمتر توسعه‌یافته  در دولت جدید اظهار داشت:‌این زیبنده کشور ما نیست که نقاطی مانند خوزستان از تنش آبی رنج ببرند.

حسینی در پایان تأکید کرد: امروز رأی بالا به کابینه نشانه قدرت و اقتدار نظام است و وزرای باتجربه و آگاهی که معرفی شده‌اند  مایه افتخار ایران اسلامی خواهند بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.