نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط سختی کارش را شروع می‌کند، گفت: کابینه معرفی شده بر اساس شایستگی‌ها و پاکدستی و فسادستیزی شکل گرفته است.

میرتاج‌الدینی: شایستگی و فسادستیزی ویژگی کابینه سیزدهم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز و در جریان بررسی برنامه‌های رئیس‌جمهور و صلاحیت وزرای پیشنهادی در موافقت با کلیات کابینه، با اشاره به اظهارات برخی از نمایندگان اظهار داشت: اینکه ۴۲ سال خدمات نظام جمهوری اسلامی را نادیده بگیریم و با نشان دادن عکسی که چند سال قبل به طور مشکوک رسانه‌ای شد، سیاه‌نمایی کنیم و مسائلی مانند گورخوابی و امثال آن را مطرح کنیم، روا نیست. 

وی ادامه داد:‌ دولت سیزدهم در شرایط سختی کارش را شروع کرده است این سختی از جهت شدت گرفتن اپیدمی کرونا، تورم بیش از ۴۰ درصدی ، سخت شدن معیشت مردم و بدهی سنگین دولت است که بیش از ۱.۵ برابر بودجه سالانه شده است. 

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه برای برون‌رفت از این وضعیت حرکتی جهادی و عالمانه لازم است، اظهار داشت: دولت آقای رئیسی بر اساس شایستگی‌ها و پاکدستی و فسادستیزی شکل گرفته و جوانگرایی به همراه نیروهای ارزشمند و نخبه در ترکیب آن دیده می‌شود. 

میرتاج‌الدینی اضافه کرد: در این دولت به اهداف مهمی که از ضروریات جامعه است تأکید شده که از جمله آنها می‌توان به اشتغال‌زایی، رونق تولید، اصلاح نظام بانکی و برنامه‌ریزی برای ایجاد سالانه یک میلیون شغل و یک میلیون مسکن اشاره کرد. 

وی با تأکید بر لزوم رفع خودتحریمی و اصلاح نظام یارانه‌ای در دولت آینده ادامه داد: برنامه‌ریزی برای ایجاد پیمان‌های منطقه‌ای با اولویت بازرگانی و توجه به حقوق و ظرفیت ایرانیان خارج از کشور از دیگر نقاط قوت برنامه‌های دولت جدید است. 

 نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای رفع تحریم‌های ظالمانه با تغییر رویکرد سیاست خارجی از حالت انفعالی به سمت عزت‌مداری گفت: توجه به تقویت ارزش پول ملی، حمایت از اشتغال و تولید در حوزه نفت و ثبات اقتصادی از دیگر نقاط قوت برنامه‌های رئیس‌جمهور است که باید با کمک مجلس دنبال شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.