جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از همکاری مردم در خصوص کاهش سفرهای غیر ضرور در استان قدردانی کرد و گفت: با اجرای طرح جدید محدودیت‌ها و ممانعت از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به خراسان رضوی، پلیس از ورود ۱۰ هزار و ۱۰۰ خودرو جلوگیری کرد.

ممانعت پلیس از ورود ۱۰ هزار خودرو به خراسان رضوی/ همکاری مردم استان در کاهش سفرهای غیرضروری قابل‌تقدیر است

به گزارش قدس آنلاین،  محمد قانعی‌نژاد با قدردانی از مردم خراسان رضوی در خصوص رعایت دستورالعمل منع تردد بین‌شهری و همکاری آنان در خصوص کاهش سفرهای غیر ضرور بین‌شهری در تعطیلات گذشته، اظهار کرد : در حال حاضر به دلیل همکاری مردم در رعایت توصیه‌ها مبنی بر پرهیز از انجام ترددهای غیر ضرور، شاهد وجود ترافیکی  سبک و آرام در تمامی راه‌های مواصلاتی استان هستیم.

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: با استقرار پلیس از ۲۳ تا ۲۹ مردادماه در مبادی ورودی خراسان رضوی از ورود حدود ده هزار و ۱۰۰ خودرو به این استان جلوگیری شد و خودروها به مبدأ سفر خود برگشت داده شدند.

وی با اشاره به ۱۲ هزار ۶۹۸ مورد تذکر نیروهای پلیس راهور به رانندگانی که قصد خروج و یا ورود به استان را داشتند، یادآور شد: در این مدت ۶ هزار و ۸۷۰ خودرو به علت نقص قوانین منع تردد توسط پلیس اعمال قانون شده‌اند و ۲۵ هزار و ۶۰۰ خودرو نیز توسط دوربین‌های موجود در سطح جاده‌های استان جریمه‌شده‌اند.

قانعی‌نژاد با تأکید بر اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته شاهد وقوع هیچ حادثه دلخراش و منجر به فوتی در سطح جاده‌های استان نبودیم و از شهروندان تقاضا داریم همچنان با کاهش ترددها و سفرهای خود به تیم کادر درمان و کاهش شیوع کرونا کمک کنند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.