مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۱۰ هزار ۶۱۷ مورد بازرسی از مشاغل در مشهد انجام شده و در این مدت ۱۴۳ واحد صنفی در مشهد پلمب شده است.

پلمب ۱۴۳ واحد صنفی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری در خصوص بازرسی‌های صورت گرفته از فعالیت اصناف از تاریخ  ۲۵ مرداد ماه  اظهار کرد: با شروع تعطیلی‌ها از ۲۵ مرداد ماه سال جاری تا دیشب ۱۳۵ تیم بازرسی مشترک تشکیل شده است. این گشت‌ها توسط بازرسان اصناف، اتحادیه‌های صنفی، کارشناسان بهداشت مراکز پنج‌گانه بهداشت و  اداره نظارت بر اماکن عمومی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها تعداد از واحدهای صنفی پلمب شد که این واحدها جزو مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار است و فعالیت‌شان ممنوع بود. همچنین تعدادی از آیین واحدها جزو مشاغل گروه یک بود که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند. بازرسی از مشاغل همچنان ادامه خواهد داشت. 

دلداری خاطرنشان کرد: در مجموع طی این مدت ۱۰ هزار ۶۱۷ مورد بازرسی از مشاغل در مشهد انجام شده است. این تعداد بازرسی منجر به صدور ۲۵۷ اخطار کتبی و ۱۶۰ فقره فرم جریمه شده که به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد. ارزش ریالی این فرم‌های جریمه حدود ۱۸۰ میلیون ریال است.

۷۰ درصد اصناف در مشهد در اجرای محدودیت‌های کرونا همکاری لازم را داشته‌اند

دلداری در مورد میزان همکاری اصناف در اجرای محدودیت‌های کرونا در این مدت تصریح کرد: در مدت تعطیلی‌ها ۷۰ درصد اصناف همکاری‌های لازم را در زمینه رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های مربوط به کرونا داشته‌اند.

وی درباره ادامه تعطیلی‌ها نیز عنوان کرد: برای ادامه تعطیلی‌های اصناف هنوز دستورالعملی به دست ما نرسیده اما اگر دستورالعمل جدیدی از ستاد ملی کرونا و یا ستاد استانی به دست ما برسد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.