نایب رییس فدراسیون غرب آسیا و رییس فدراسیون اسکواش عراق با اشاره به دیدارش با رییس فدراسیون کشورمان گفت: طبق توافق، مسابقات اسکواش غرب آسیا به میزبانی سلیمانیه عراق برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون اسکواش عراق: میزبان رقابت‌های غرب آسیا هستیم

به گزارش قدس آنلاین، علی جهاد اظهار کرد: با سفر به تهران در روزهای گذشته با مسعود سلیمانی رییس فدراسیون غرب آسیا و رییس فدراسیون اسکواش ایران دیدار و گفت و گو کردیم و در خصوص تعامل و همکاری طرفین به نقاط مشترک بسیار رسیدیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم از تجارب ایران در رشته اسکواش بهره ببریم و در این تفاهم‌نامه قرار است اردوهای مشترک در تمامی رده‌های سنی در دو بخش مردان و زنان را در دو کشور ایران و عراق برگزار کنیم.

نایب رییس فدراسیون غرب آسیا از مشخص شدن زمان و محل برگزاری مسابقات اسکواش غرب آسیا خبر داد و تصریح کرد: این رقابت‌ها سال آینده در کشور عراق و در سلیمانیه برگزار خواهد شد و تیم‌های ایران، عراق، قطر و اردن در آن حضور خواهند داشت.

رییس فدراسیون اسکواش عراق همچنین به بازدید خود از مجموعه‌های اسکواش ایران اشاره کرد و گفت: در سفر چند روزه خود به ایران از سالن‌‍‌های اسکواش در تهران و شیراز بازدید کردم، فضای خوبی برای اسکواش در ایران فراهم شده و  قصد داریم چنین فضاهایی را در عراق ایجاد کنیم. در حال حاضر فقط ۴ سالن خوب در عراق داریم اما باید تعداد این سالن‌ها افزایش یابد.

علی جهاد با تاکید بر این که ورزش در ایران رشد خوبی داشته است، افزود: باید از تجارب یکدیگر برای رشد و توسعه ورزش بهره ببریم و امیدوارم تفاهم‌نامه مشترک موجب ارتقای ورزش دو کشور دوست شود.

پس از دیدار دکتر علی جهاد  نایب رییس فدراسیون غرب آسیا و رییس فدراسیون اسکواش عراق با مسعود سلیمانی رییس فدراسیون غرب آسیا و رییس فدراسیون اسکواش کشورمان در خصوص تعامل و همکاری طرفین توافق اولیه صورت گرفت و قرار است در روزهای آینده این تفاهم نامه نهایی و به امضای طرفین برسد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.