مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: برای اینکه آبی پوشان بتوانند فصل آینده موفق باشند مدیران استقلال باید برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی شتاب بیشتری داشته باشند.

مدیران استقلال شتاب بیشتری کنند/ کادر فنی مجیدی باید تقویت شود

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی اردستانی در خصوص شرایط استقلال گفت: آبی ها پس از به دست نیاوردن جام حذفی، روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند. هواداران استقلال خیلی امید داشتند تا تیم شان بتواند با گرفتن جام حذفی روزهای تلخ را به فراموشی بسپارد اما این اتفاق رخ نداد و همچنان حواشی قدم به قدم با استقلال پیش می رود.

وی تصریح کرد: کوچ بازیکنان از استقلال به تیم های دیگر رفته رفته به یک معضل بزرگ تبدیل می شود. هر چه زودتر باید وضعیت استقلال روشن شود. مدیران این تیم باید تکلیف بازیکنانی را که قراردادشان به پایان رسیده زودتر روشن کنند. سرمربی استقلال به همه آنها نیاز دارد و بارها این موضوع را عنوان کرده است. بنابراین تا این بازیکنان به تیم های دیگر نپیوسته اند مدیرعامل استقلال باید شتاب بیشتری از خود نشان داده و با بازیکنان صحبت کرده و هر چه زودتر قرارداد آنها را ثبت تا مجیدی اسکلت تیم سال گذشته اش را در اختیار داشته باشد.

اردستانی افزود: لیست نفراتی را که مجیدی به باشگاه داده باید مدیران این تیم زودتر به فکر جذب شان باشند تا بتوانند نقاط ضعف تیم را پوشش داده و یک تیم قوی را برای فصل آینده آماده کنند. مدیرعامل و هیئت مدیره باید زمان را از دست ندهند حتی برای یک لحظه زیرا اگر تعلل کنند دیگر باشگاهها بازیکنان با کیفیت را جذب کرده و سر استقلال بی کلاه خواهد ماند.

مدافع سابق استقلال در مورد تنها بودن فرهاد مجیدی و نبود یک کادر قوی در کنار سرمربی گفت: هر تیمی که یک گروه فنی خوب داشته باشد مطمئنا موفق می شود. اعضای کادر فنی می توانند به موقع به سرمربی کمک کنند و در شرایط حساس تیم را از شکست نجات دهند. فرهاد مجیدی از زمانی که به استقلال آمد تنها بود. او برای رفع مشکلات استقلال همه کاری انجام داد اما حالا نوبت مدیران این باشگاه است تا با مجیدی صحبت کرده و نفراتی را که او برای کادر فنی می خواهد به استخدام در بیاورند تا استقلال بتواند با داشتن یک کادر فنی قوی خود را آماده شروع لیگ برتر و جام حذفی سال آینده کند ضمن اینکه لیگ قهرمانان هم در راه است و آبی ها باید برای فصل آینده هم برنامه ریزی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال شرایط خیلی سختی دارد. اگر به همین روال پیش برود فصل آینده هم شاهد همین حاشیه ها و بحران ها خواهیم بود و کسانی که بیشتر از همه متضرر می شوند هواداران استقلال هستند که قلب شان برای این تیم می تپد و دیگر نمی خواهند شاهد این باشند که تیمشان نتواند در طول یک فصل قهرمان نشود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.