سرمربی جدید تیم ملی هندبال کشورمان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

فرناندز: هندبال ایران پتانسیل زیادی دارد/ با حضور من در تیم ملی شاهد حاشیه نخواهید بود

به گزارش قدس آنلاین، نشست خبری مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی جدید تیم ملی هندبال امروز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن فدراسیون هندبال برگزار شد.

فرناندز اظهار داشت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که در جمع خانواده هندبال ایران حضور دارم. زمانی که به ایران آمدم رفتار خیلی خوبی از ایرانی‌ها دیدم. تیم ملی هندبال ایران را خیلی خوب می‌شناسم چرا که چند بار با این تیم مواجه شدم. لیگ ایران بازیکنان جوان خیلی خوبی دارد، اما باید صبور باشیم تا شناخت بیشتری از آن‌ها پیدا کنم. از دیدن سطح هندبال ایران و بازیکنان شما شگفت زده شدم.

پتانسیل تیم ملی هندبال ایران من را مجاب کرد که به اینجا بیایم

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص شرایط خود در ایران عنوان کرد: وقتی یک مربی ۶ هزار کیلومتر از خانه خود دور می‌شود حتما پتانسیلی دیده که چنین تصمیمی گرفته است. ایران پتانسیل زیادی دارد و می‌خواهد که پیشرفت کند. لژیونرهای هندبال ایران را می‌شناسم و به شما اطمینان می‌دهم که همه را می‌بینم. مهم نیست بازیکنی در لیگ داخلی بازی می‌کند یا جای دیگری، بلکه مهم این است که با تمام توان تلاش کند. همه بازیکنان می‌خواهند نماینده کشورمان در تیم ملی باشند و به همین دلیل باید سخت تلاش کنند. با رافائل برای حضور در ایران مشورت کردم و می‌دانم که او برای هندبال ایران زحمت زیادی کشیده است.

با حضور من در تیم ملی شاهد حاشیه نخواهید بود

فرناندز در خصوص برخی از بی اخلاقی‌ها در جریان رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: من بازی‌های کمی از لیگ را دیدم و نمی‌توانم قضاوت دقیقی داشته باشم، اما این موضوع من را نگران نمی‌کند. باید بازیکنان را تحت کنترل داشته باشم. شک نکنید با حضور من شاهد حاشیه‌ای در تیم ملی نخواهید بود. همیشه سلطه کامل به نیمکت دارم و معتقدم که هندبال رشته‌ای است که باید با کنترل بازی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.