این احتمال وجود دارد که امسال ۲ چهره اصلی کسب اسکار بازیگری ویل اسمیت و دنزل واشینگتن باشند.

رقابت ویل اسمیت و دنزل واشینگتن برای اسکار پس از ۲۰ سال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورایتی، کلایون دیویس منتقد سایت خبری سینمایی ورایتی در پیش‌بینی نامزدهای اسکار بازیگری امسال معتقد است ۲۰ سال پس از آنکه ویل اسمیت اولین نامزدی اسکارش برای بازی در نقش «علی» را به دنزل واشینگتن برای «روز تعلیم» باخت، این ۲ چهره مطرح دنیای بازیگری امسال احتمالاً دوباره رو در روی هم می‌ایستند و این بار این رقابت برای «کینگ ریچارد» و «تراژدی مکبث» خواهد بود.

با این حال وی معتقد است امسال رقابت در دنیای بازیگران مرد بسیار جدی است و انتخاب بهترین بازیگر کار ساده‌ای نخواهد بود زیرا اندرو گارفیلد با بازی در «تیک، تیک ... بوم» نیز همان قدر خوب بوده که بندیکت کامبربچ در «قدرت سگ» و «زندگی الکتریکی لوییس وین» درخشیده است.

کلیفتون کالینز نیز برای بازی در «سوارکار» در ردیف ۵ بازیگر اول که از بیشترین شانس برای دریافت نامزدی بازیگری در اسکار برخوردار هستند انتخاب شده است.

رای گیری برای انتخاب نامزدهای اسکار از ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و تا یکم فوریه ادامه می‌یابد. آکادمی نیز در نهایت نامزدهایش را ۸ فوریه ۲۰۲۲ معرفی می‌کند و مراسم اسکار ۲۷ مارس برگزار می‌شود.

در ردیف ۶ تا ۱۰ نیز لئوناردو دی کاپریو برای «به بالا نگاه نکن»، بردلی کوپر برای «کوچه کابوس»، آدام درایور برای «خانه گوچی»، نیکلاس کیج برای «خوک» و خواکین فینیکس برای «بیا بیا» جای دارند.

ویل اسمیت در «کینگ ریچارد» در نقش پدر دو بازیگر مشهور دنیای تنیس یعنی ونوس و سرنا ویلیامز بازی کرده است. این فیلم درام وزندگی‌نامه‌ای به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین با بازی ویل اسمیت در نقش ریچارد ویلیامز ساخته شده و قرار است ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود.

دنزل واشینگتن نیز در نسخه امروزی مکبث در برابر دوربین جوئل کوهن بازی کرده تا بار دیگر لرد اسکاتلندی را که تصمیم می‌گیرد پادشاه این سرزمین شود، زنده کند. این فیلم قرار است ۲۴ سپتامبر برای نخستین بار در جشنواره فیلم نیویورک دیده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.