رئیس کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی، از محدودیت‌های جدید کرونایی تصویب شده برای استان در نشست این قرارگاه از جمله ممنوعیت پذیرش زائر و مسافر در مهمانسراهای دولتی خبرداد.

پذیرش مسافر و زائردر مهمانسراهای دولتی تا اطلاع ثانوی ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در راستای اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه از شیوع کرونا در استان توسط کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهار کرد: طبق تصمیم صورت گرفته، پذیرش مسافر و زائرین در مهمانسراهای دولتی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
رئیس کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی ادامه داد: همچنین پذیرش میهمان و گردشگران در واحدهای بوم گردی استان تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.
وی تاکید کرد: در این راستا برگزاری هرگونه مجلس دورهمی، میهمانی، مراسم و غیره... در مراکز اقامتی سراسر استان تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد.
براتی خاطرنشان کرد: کلیه تورهای گردشگری به مشهد مقدس تا اطلاع ثانوی ممنوع است، همچنین هرگونه تبلیغات جذب مسافر به همراه ارائه خدمات غذایی به میهمانان غیر مقیم توسط تمامی مراکز اقامتی استان ممنوع شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.