دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور گسترش خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، تعداد مراکز تزریق رمدسیویر در مشهد به ۱۸ مرکز افزایش یافت.

 تعداد مراکز تزریق رمدسیویر در مشهد به ۱۸ مرکز افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: با افزوده شدن مراکز هلال احمر واقع در میدان ده دی، خیابان رازی و تقاطع شریعتی و حجاب، تعداد مراکز تزریق رمدسیویر به ۱۸ مرکز افزایش یافته است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تزریق رمدسیویر در بیمارستان های بنت الهدی، امام سجاد(ع)، ثامن الائمه(ع) ناجا، رضوی، شمس الشموس، ۲۲ بهمن، فارابی، آریا، ناظران،۱۷ شهریور، جواد الائمه(ع) و کلینیک های ولیعصر، سیدی، کرامت رضوی و شهدای مدافع سلامت و مراکز هلال احمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش شده است در تمام مناطق شهر مراکز تزریق رمدسیویر راه‌اندازی شود تا دسترسی بیماران با سهولت بهتری صورت گیرد، تصریح کرد: علاوه بر این ۲۳ داروخانه نیز در نقاط مختلف شهر مسؤولیت توزیع رمدسیویر را برعهده دارند.

دکتر رحیمی از تمامی شهروندان خواست در صورت کوچکترین علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا و یا درمانگاه‌های عمومی سطح یک مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برخی از افراد با تصور اینکه ممکن است به سرماخوردگی و یا حساسیت فصلی مبتلا شده باشند از مراجعه به پزشک امتناع می‌کنند، تأکید کرد: آغاز درمان در مراحل اولیه بسیار ساده است، بنابراین می‌توان با پیگیری مناسب از عوارض ناشی از بیماری و تحمیل هزینه‌های ناشی از آن جلوگیری کرد.  

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.