رسانه‌های آمریکایی از افزایش شمار تلفات سیلاب روز شنبه در چند شهر و روستا در ایالت تنسی خبر دادند.

شمار قربانیان سیل در ایالت تنسی به ۲۲ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های آمریکایی از افزایش شمار تلفات سیل در ایالت تنسی همزمان با ادامه عملیات امداد و جستجو در میان خانه‌ها و آوارهای ناشی از سیلاب خبر داده‌اند. 

براساس گزارش سی بی سی، سیل و بارش شدید باران در روز شنبه در مناطق روستایی ایالت تنسی تا کنون ۲۲ کشته برجا گذاشته و خراب شدن جاده‌ها و دکل‌های تلفن همراه و قطع شدن خطوط تلفن همراه بسیاری از خانواده‌ها را در زمینه سرنوشت عزیزان خود در ابهام قرار داده است. 

«کریستی براون» یک هماهنگ کننده سازمانهای امدادگر با اشاره به اینکه دهها نفر مفقود شده‌اند گفته، گروههای امدادی در حال جستجوی خانه به خانه برای پیدا کردن افراد مفقود شده هستند.

«کریس دیوید» کلانتر شهر همفریس می‌گوید، بسیاری از افراد گم شده در محله‌هایی هستند که آب در آنجا نسبت به مناطق دیگر سریعتر بالا می‌رود. اسامی آنها در مرکز خدمات اضطراری شهر لیست و اعلام شده است. 

شبکه آمریکایی «سی ان ان» در این خصوص گزارش کرد، کلانتر همفریس تصریح کرده تا شب گذشته (شنبه شب) به وقت محلی، سرنوشت ۳۱ نفر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هیچ اثری از آن‌ها نیست و تیم جستجو و نجات در تلاش برای یافتن این افراد هستند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان ان، اداره مدیریت امور اضطراری تنسی وضعیت اضطراری سطح سه را به واسطه سیلاب مخرب فعال کرده است و از همه مردم مرکز تنسی درخواست کرده که از رانندگی یا عبور از جاده‌ها یا گذرگاههای سیلاب‌زده خودداری کنند.

طبق گزارش اداره مدیریت امور اضطراری تنسی از عصر روز شنبه، حدود ۱۰ هزار نفر در شهرستان‌های «هیکمن»، «هوستون» و همفریس و بخش‌هایی از شهرستان دیکسون به دلیل وقوع سیلاب با مشکل قطعی برق مواجه شدند.

از جمعه شب هفته گذشته پس از بارندگی‌های شدید و وزش طوفان سهمگین، در بخش‌هایی از غرب و مرکز تنسی هشدار وقوع سیلاب صادر شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.