۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 765332
رأی به نفع حمیداوی صادر شد تعویض پلاک دوباره شهرخودرو!

سرانجام تکلیف تیم یتیم مشهد مشخص شد و دستانش دوباره در دستان حمیداوی قرار گفت. پدیده نیامده رفت تا باز شهرخودرو شود ولی‌ّدَم تیم. با توجه به مستندات موجود البته دور از ذهن نبود که حمیداوی برنده این دعاوی اخیر باشد؛ چرا که او مدرک مکتوب داشت و طرف مقابل تنها از سر خیرخواهی در روزگار تنگدستیِ نماینده خراسان، آستین بالا زده بود تا سهمیه حفظ شود.

از «سر خیرخواهی» البته که مدرک محکمه پسندی نیست و درهر دادگاهی رأی به نفع آن کسی است که سند به نامش است.

حالا در جلسه‌ای که دیروز در همین خصوص در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، قرار به ادامه کار با مجموعه شهرخودرو است و آن هم به شرط دادن تضمین‌های لازم. شرط «تضمین‌های لازم » البته برای تیمی که مالک خصوصی‌اش تأیید و تعیین شده است، کمی قابل‌تأمل است.

در واقع اگر قرار بر «تضمین لازم» بود مسئولانی که نگران سرنوشت این تیم هستند باید محکم تر پای حفظ تیم می‌ایستادند.

به هر حال وقتی مالکیت تیم تأیید می‌شود مالک مختار است هر کاری با تیمش انجام دهد. ۲۰ بازیکن بفروشد و ۳۰ بازیکن بخرد. سرمربی تیمش را عوض کند و کسی نمی‌تواند به او بگوید بالای چشمت ابرو است. دقیقاً مثل همین حالا که رحمتی با وجود همه خدمات و قرارداد سه ساله‌اش باید عطای کار در مشهد را به لقایش ببخشد و احتمالاً جایش را به مهاجری بدهد.

بهترین تصمیم؟

جالب این بود که در خارج از استانداری و در حالی که دو طرف دور یک میز برای آینده تیم چک و چانه می‌زدند هواداران در شرایط کرونایی از مسئولان می‌خواستند که بهترین تصمیم را برای تیمشان بگیرند.بهترین تصمیم؟ واقعاً بهترین تصمیم برای تیمی با این همه بدهی چه می‌تواند باشد؟ مجموعه شهرخودرو با این همه طلبکار و این همه اتفاقات تلخ برای مدیریتش چگونه می‌خواهد از پس مخارج تیم‌داری در میان غول های صنعتی برآید؟ مجموعه استان که تلاش می‌کرد تیم را به حمیداوی ندهد از محل کدام اعتبارات می‌توانست تیم با این همه مشکلات مالی را سرو سامان دهد؟ با فروش چند بازیکن می‌توان تمام چاله های مالی تیم را پر کرد؟ با مرور خاطرات پیام و ابومسلم قدرت بدبینی ما بر خوش‌بینی ما می‌چربد. اینکه مارگزیده از ریسمان و سیاه و سفید می‌ترسد دقیقاً حکایت امروز ماست.

خانه تکانی اساسی

آنچه از قراین پیداست از امروز باید شاهد خانه تکانی اساسی در صدر و ذیل باشگاه باشیم. لایه بالایی مدیریت که در تقابل‌های اخیر در ارکستر حمیداوی نمی نواختند باید بروند و تیم با چارت جدید مدیریتی با رهبری احتمالی مهاجری در بحث فنی وارد فضای رقابتی در بازار نقل و انتقالات می‌شود.پیش بینی‌ها از جدایی قریب الوقوع نعمتی و قاسمی نژاد و تغییر کامل کادر فنی هم حکایت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.