فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی تربت‌حیدریه گفت: این یگان آمادگی دارد با دراختیار گذاشتن امکانات، تجهیزات و کارکنان در مرکز درمانی کوی سازمانی یا سالن ورزشی تیپ، مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای مردم راه‌اندازی کند.

اعلام آمادگی تیپ ۱۷۷ ارتش برای تسریع در واکسیناسیون مردم

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی  در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید تندگویان شرکت نفت در گفتگو با خبرنگاران افزود: هم اکنون پنج نفر از کارکنان بهداری ارتش در راستای تسریع واکسیناسیون در مرکز شهید تندگویان مستقر شده و به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی منطقه تربت‌حیدریه کمک می‌کنند.
وی ادامه داد: تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش طی سه سال اخیر نیز با استقرار در مرزهای شرقی کشور از کیان و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و یک ماه قبل این ماموریت را به یگان دیگر واگذار کرد. 
فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی گفت: امروز علاوه بر دفاع از تمامیت ارضی کشور، کارکنان این تیپ به فرموده رهبر معظم انقلاب در حوزه دفاع از سلامت مردم ورود کرده و در همین راه دکتر قاسمی از کارکنان بهداری ارتش به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت جان خود را تقدیم نظام اسلامی ایران کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه هم گفت: طبق برآورد اولیه قرار است نزدیک به چهار هزار نفر از همکاران در حوزه سوخت‌رسانی، حمل و نقل جاده‌ای و جایگاه‌داران عرضه سوخت در این مکان واکسینه شوند.
جواد بلندی افزود: از زمان شروع همه گیری کرونا در ایران، همکاران ما در حوزه سوخت‌رسانی، فعالیت شبانه‌روزی خود را متوقف نکردند و ضرورت داشت تا کار ایمن‌سازی آنان به صورت تجمیعی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه انجام شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس واکسیناسیون کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شامل رانندگان، کارکنان جایگاههای سوخت و خانواده آنها در این مرکز انجام می‌شود.
در این مراسم به مناسبت روز پزشک از دکتر ابراهیمی رییس بیمارستان ۵۵۱ تیپ ۱۷۷ ارتش و چند تن از مدافعان سلامت قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.