همزمان با روز پزشک، در مراسمی، بولواری در مشهد به نام بولوار «شهدای مدافع سلامت» نامگذاری شد.

آیین نامگذاری بولوار «شهدای مدافع سلامت» در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با روز پزشک، در مراسمی و با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و خانواده شهدای سلامت، بولواری در مشهد به نام بولوار «شهدای مدافع سلامت» نامگذاری شد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در مراسم نامگذاری بولوار شهدای مدافع سلامت گفت: شورای ششم شهر مشهدمقدس از ابتدای فعالیت خود دغدغه اکران و ادای دین نسبت به شهدای مدافع سلامت را داشته و دارد و لذا درکنار نامگذاری بولوار شهدای مدافع سلامت، خیابان و یا کوچه محل زندگی این عزیزان نیز به نام ایشان نامگذاری می‌شود.

او با بیان اینکه شهدای مدافع سلامت، بسیار مظلوم هستند، افزود: امیدواریم روح بلند و ملکوتی و نگاه و عنایت و برکت ایشان در هر دو دنیا شامل حال ما شود.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود دغدغه ادای دین نسبت به شهدای مدافع سلامت را داشته و دارد؛ تنها ابزار در دسترس مدیریت شهری که عزتی از ایشان را به نمایش بگذاریم، همین نامگذاری‌ها و المان‌های سطح شهر و اهدای نشان مشهد است تا تقدیم خانواده‌هایی نماییم که زینب‌وار در ادامه راه شهدای سلامت پای کار هستند.

حجت‌الاسلام منصوریان با اشاره به ایده نامگذاری یکی از معابر شهر مشهد به نام شهدای مدافع سلامت، بیان کرد: علاوه بر این، خیابان و یا کوچه محل زندگی این عزیزان نیز به نام ایشان نامگذاری می‌شود.

او با اشاره به دغدغه‌مندی مدیریت شهری از حیث شیوع ویروس کرونا و وضعیت مشهد، تصریح کرد: تاکنون مصوبات خوبی نیز در این بحث داشته و در حد وسع و بضاعت در خدمت حفظ جان شهروندان بوده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، همچون سایر حوزه‌ها، گریبانگیر مدیریت شهری نیز شده است، تاکید کرد: در عین حال، از سرفصل صرفه‌جویی‌ها و توقف کارهای غیرضروری نیز به موضوع پیشگیری و درمان کرونا اختصاص خواهیم داد.

حجت‌الاسلام منصوریان در ادامه اظهار کرد: دغدغه اصلی و کار این روزهای خادمان مردم در شورای شهر مشهد، تدوین برنامه و ایده‌ای برای کمک کردن به کادر درمان و موضوع بهداشت است تا دانشگاه علوم پزشکی را یاری‌رسانی کنیم و بیش از پیش از جان همشهریان مراقبت نماییم.

او  با بیان اینکه همچون جنگ تحمیلی که همه پای کار بودیم و سرانجام با پیروزی به پایان رسید، افزود: در بحث مقابله با کرونا نیز با موفقیت به کار پایان می‌دهیم؛ البته در این مسیر نیازمند مشارکت و کمک خیرین و همشهریان نیز هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.