رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به برنامه مدیریت برای شفاف سازی ارقام قراردادها گفت: در مقابل خواسته ۲۰ میلیارد تومانی باید چه کنیم؟

مقابل درخواست ۲۰ میلیاردی یک بازیکن باید چکار کنیم؟

به گزارش قدس آنلاین، سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات گفت: تمام درخواست‌های یحیی گل محمدی را مو به مو اجرا می‌کنیم و نگرانی وجود ندارد.

او در مورد آخرین وضعیت بدهی باشگاه به گابریل کالدرون افزود: درباره کالدرون کمی فرصت داریم و هر وقت توانستیم پول او را تأمین کنیم صحبت خواهم کرد.

صدری درباره سقف قرارداد ۵ میلیارد تومانی پرسپولیس افزود: این رقم چیزی است که وزارت ورزش به ما اعلام می‌کند و موردی نیست که هیأت مدیره تصویب کند. من رقم دقیق سقف را نمی دانم.

وی درباره احتمال تغییر در تیم مدیریتی باشگاه تاکید کرد: فعلاً در پرسپولیس هستیم. همه چیز پول نیست و مهم این است مدیریت کنیم.

او در واکنش به انتقاد هواداران در مورد تعلل در جذب بازیکنان جدید نظیر رضا اسدی تاکید کرد: اگر او درخواست ۲۰ میلیاردی کند چه کار باید کنیم؟ بنا داریم و از آقای سمیعی خواستیم تمام موارد را شفاف به هواداران بگوید. هر اتفاقی که قرار است بیفتد را هواداران باید بدانند. تنها باشگاهی هستیم که رسمی اعلام کردیم حاضریم مبلغ قراردادها را اعلام کنیم.

صدری ادامه داد: من در مورد اینکه او چه می‌خواهد اشاره‌ای نکردم. او بازیکن قابل احترامی است و حق دارد با هر باشگاهی مذاکره کند. ما در حال جمع بندی با او هستیم. مدیران باشگاه با تمام توان تلاش می‌کنند در فرصت قانونی بتوانیم بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.