به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی مسابقه کتابخوانی «تجلی قرآن در حماسه عاشورا» ویژه دهه دوم ماه محرم برگزار می‌شود.

آغاز مسابقه کتابخوانی «تجلی قرآن در حماسه عاشورا» ویژه دهه دوم محرم

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه کتابخوانی «تجلی قرآن در حماسه عاشورا» از جمله برنامه‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی است که با شعار «با قرآن حسینی بمانیم» ویژه خانواده‌ها تدارک دیده شده است.

سوالات این مسابقه از ۵ شهریور ماه در صفحات مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در فضای مجازی به آدرس quran_aqr@ بارگذاری خواهد شد و علاقه‌مندان تا هفتم شهریور فرصت دارند به سوالات آن پاسخ دهند.

کتاب تجلی قرآن در حماسه عاشورا به صورت پی دی اف در کانال‌های این مرکز به صورت پی دی اف بارگزاری می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه این کتاب ضمن بالا بردن اطلاعات خود پیرامون حماسه عاشورا، در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

این کتاب توسط محسن نورایی در دو بخش با عنوان تجلی قرآن در گفتار و رفتار نقش آفرینان کربلا تالیف شده که در فصول مختلف به این موضوعات پرداخته است.

علاوه بر مسابقه تجلی قرآن در حماسه عاشورا، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با هدف توسعه و ترویج مفاهیم و فعالیت‌های قرآنی برنامه‌های متعددی از قبیل مسابقه «عاشورا در کلام وحی» از سخنان استاد قرائتی، ختم قرآن توسط خانواده‌ها و نذر تلاوت در هیئت و مساجد به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ویاران باوفایش را ویژه دهه دوم محرم برای خانواده‌ها در نظر گرفته است.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.