سناریوی تبلیغاتی باشگاه استقلال برای پنهان کردن ماجرای ترانسفر مهدی قایدی به لیگ امارات سرانجام فاش شد و با انتشار پست خداحافظی او، هواداران باشگاه استقلال متوجه شدند گرفتار چه نمایشی از سوی احمد مددی با همکاری فرهاد مجیدی شده‌اند.

انتقال شبانه به الشباب

البته برخی نزدیکان کادر فنی در تلاش بودند در این ماجرا کمترین آسیب به فرهاد مجیدی وارد شود و احمد مددی را در این پروسه مقصر اصلی قلمداد کنند، اما مصاحبه چند روز پیش فرهاد مجیدی در خصوص منتفی شدن انتقال مهدی قایدی نشان داد فرهاد مجیدی اصل ماجرا را با هواداران درمیان نگذاشته ازاین ‌رو حالا باید این پرسش کلیدی را مطرح کرد که چه عاملی سبب شد احمد مددی و فرهاد مجیدی موضوع انتقال مهدی قایدی را از دید هواداران پنهان کنند؟

پنهان‌کاری مدیران باشگاه استقلال در این فرایند یک‌بار دیگر خاطره تلخ نقل‌وانتقالات جنجالی آبی‌پوشان به لیگ‌های خارجی را تازه کرد اتفاقی که سبب شده بود ابهام‌های بسیار زیادی در خصوص مبلغ ترانسفر الهیار صیادمنش به لیگ ترکیه و همین‌طور ماجرای انتقال مجید حسینی به ترابوزان اسپور به وجود آید. ازاین‌رو هواداران باشگاه استقلال بلافاصله پس‌از اطلاع از پست خداحافظی مهدی قایدی کمپین شفاف‌سازی در خصوص هزینه انتقال و سودی که باشگاه استقلال از این کانال بدست آورده بود، شدند.

اما با وجود این مطالبه‌گری هواداران، مسئولان باشگاه استقلال ترجیح دادند همانند روزهای گذشته سناریوی سکوت را در پیش گیرند تا شاید کمترین آسیب متوجه آن‌ها شود البته گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال در تلاش‌اند هرچه سریع‌تر به درآمد حاصل از فروش مهدی قایدی دسترسی پیدا کنند تا به‌این‌ترتیب بتوانند با استخدام بازیکن جدید جای خالی او را پر کنند.

اما مسئله کلیدی دراین‌میان اینجا بود که به دلیل پنهان‌کاری مسئولان باشگاه مشخص نیست سهم این باشگاه از این انتقال بزرگ به چه میزانی خواهد بود؟ البته چندی پیش درست روزهایی که مهدی قایدی به همراه همسرش در امارات حضور داشت برخی منابع خبری مدعی شدند سهم باشگاه استقلال از انتقال او به باشگاه شباب الاهلی ۵/۳‌میلیون دلار خواهد بود که از این مبلغ ۵/۲‌میلیون دلار به‌صورت نقدی و یک میلیون دلار باقی‌مانده طی دو سال به باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد.

این عدد و ارقام نجومی حواشی فراوانی را به‌دنبال داشت به‌همین خاطر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در پاسخ به یکی از هواداران در توییتر اعلام کرد مبلغ موردنظر برای انتقال مهدی قایدی نصف این مبلغ هم نیست ازاین‌رو بهتر است بدون اطلاعات در این خصوص اظهارنظر نکنیم.

با این شرایط و در نظر گرفتن اظهارات قبلی درباره پرونده انتقال مهدی قایدی حالا پرسش بزرگ هواداران استقلال این است که سهم باشگاه استقلال در ماجرای انتقال او به لیگ امارات به‌درستی رعایت شد یا اینکه مسئولان باشگاه استقلال برای رفع مشکلات فعلی تصمیم گرفتند او را به حراج بگذارند.

باشگاه شباب الاهلی پیش از این موفق شده بود احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس را جذب کند، حالا خرید دوم این تیم اماراتی از دیگر تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال است. شباب الاهلی فصل گذشته قهرمان جام حذفی امارات شد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.