فرمانده کل ارتش در پیامی با قدردانی از تلاش‌های وزیر دفاع،نوشت: افزایش تحرک و قدرت رزم و ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگ الکترونیک ارتش در پرتو تلاش دانشمندان صنعت دفاعی حاصل شد.

ارتقای توان پهپادی«آجا» مرهون تلاش دانشمندان صنعت دفاعی است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی از تلاش ها و مدیریت جهادی امیر سرتیپ حاتمی و دیگر تلاشگران صنعت دفاعی، قدردانی کرد و نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه، یک دوره موفق و پر شتاب را تجربه کرد.

متن پیام او بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی

سلام علیکم؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه، یک دوره موفق و پر شتاب را تجربه کرد.

افزایش تحرک و قدرت رزم در حوزه‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی، متناسب با تهدیدات اخیر و تحولات اساسی و ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگ الکترونیک ارتش مقتدر، جلوه هایی از پیشرفت های امیدبخش است که در سایه تدابیر و پشتیبانی جهادی آن امیر سرافراز و در پرتو تلاش خستگی ناپذیر دانشمندان صنعت دفاعی و همدلی و همکاری متخصصان ارتش جمهوری اسلامی و دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان حاصل شده و موجب خشنودی فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با راهبردهای هوشمندانه مبتنی بر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) علاوه بر تقویت توان دفاعی کشور، با دیپلماسی فعال و تعامل سازنده در عرصه های منطقه ای و جهانی ، مسیر بالندگی و پیشرفت را طی کرده است. حضور موثر در عرصه صنعت ملی و جبهه مقابله با کرونا و تأمین نیازهای ضروری مردم عزیز، صفحه درخشان دیگری از کتاب کارآمدی و خدمت رسانی وزارت دفاع در سالهای مسئولیت آن برادر ارجمند است.

خدای بزرگ را به خاطر وجود چنین سربازانی کارآمد، مخلص و پا در رکاب فرمانده عزیزمان، نایب امام زمان ( عج ) حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) شکر گذاریم و با آرزوی موفقیت در سنگرهای آینده خدمت، صمیمانه از سالها تلاش خستگی ناپذیر و مدیریت جهادی جنابعالی و آحاد تلاشگران صنعت دفاعی تشکر می‌کنم.

همچنین از درگاه خدای متعال توفیق همرزم ارجمند و متعهد، امیر سرتیپ آشتیانی را که با رای اعتماد نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی، مسئولیت خطیر و مهم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را عهده دار خواهند شد، مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.