رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: افتتاح ۲۱ طرح صنعتی و معدنی این استان به مناسبت هفته دولت برای یکهزار و ۵۰۰ نفر اشغالزایی به همراه دارد.

افتتاح ۲۱ طرح صنعتی استان سمنان برای یکهزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، علی تشنه دل افزود: ۱۰ هزار میلیارد ریال برای ۲۱ طرح افتتاحی صنعتی و معدنی استان سمنان در هفته دولت سرمایه‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: این طرح ها همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، شاهرود، دامغان و سرخه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای حدود یکهزار و ۵۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود و برای راه اندازی این طرح ها بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح در زمینه های مختلف تولید لوازم خانگی، دارویی و بهداشتی، قطعات خودرو، مواد غذایی، صنایع معدنی، مصالح ساختمانی، ظروف پلاستیکی و پلی استایرن است که در هفته دولت به چرخه تولید استان اضافه می شوند.

هفته دولت امسال ۴٠١ طرح با یکهزار و ۶٩٠ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

طرح های افتتاحی هفته دولت در استان سمنان ٣١٧ طرح با هزینه‌کرد یکهزار و ٢٨۵ میلیارد تومان است که شامل ٣۴ طرح سرمایه‌گذاری اقتصادی با ٨٨١ میلیارد تومان و ٢٨٣ طرح عمرانی با ۴٠۴ میلیارد تومان می‌شود.

هفته دولت امسال در استان سمنان ٨۴ طرح با ۴٠۵ میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.