سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، اسامی هنرمندان عضو این صندوق برای انجام واکسیناسیون به وزارت بهداشت اعلام شده و به‌زودی اصحاب فرهنگ و هنر عضو این صندوق در استان واکسینه می‌شوند.

اصحاب فرهنگ و هنر در خراسان رضوی واکسینه می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، یوسف امینی  افزود: وزیر بهداشت در نامه ای به معاون خود،  تسریع در واکسیناسیون هنرمندان را مورد تاکید قرار داده است.

وی بیان کرد: هنرمندان از زمان شیوع بیماری کرونا، تمام تلاش خود را در مبارزه با این بیماری، تلطیف فضای جامعه و افزایش تاب آوری اجتماعی انجام داده اند و با توجه به ارتباط با بدنه اجتماع، انجام واکسیناسیون می تواند به تداوم فعالیت های هنرمندان در این راستا کمک کند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، هنرمندان مطرحی از بین ما رفته اند که فقدان آنان ضایعه جبران ناپذیری محسوب می شود و انجام واکسیناسیون، هر چند با تاخیر، می تواند در کنترل این بیماری در بین هنرمندان موثر واقع شود.

امینی بیان کرد: اسامی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی از طریق صندوق اعتباری هنر به وزارت بهداشت داده شده و در هماهنگی انجام شده توسط صندوق اعتباری هنر، امکان واکسیناسیون هنرمندان با ارائه هنرکارت فراهم شده است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مسوولان وزارت بهداشت برای همکاری در این خصوص قدردانی کرد و گفت: این استان، واکسیناسیون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از خبرنگاران مشهد را بدون هیچ تاخیری انجام داد و امیدواریم واکسیناسیون هنرمندان نیز بدون هیچ تاخیری نسبت به تهران انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.