نماینده مردم حوزه انتخابیه زابل سیستان و بلوچستان گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان بخوبی می‌تواند شرایط سخت حوزه بهداشت و درمان و اوضاع کرونا را در کشور ساماندهی و مدیریت کند.

نماینده مجلس: عین‌اللهی شرایط سخت بهداشت و درمان کشور را ساماندهی و مدیریت خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد سرگزی اظهار داشت: سابقه مدیریتی، تعهد و تخصص بهرام عین‌اللهی عامل مهمی برای ساماندهی به وضعیت و شرایط سخت حوزه بهداشت و درمان و پیشگیری از گسترش کرونا است و همین مساله می تواند وی را از دیدگاه نمایندگان مجلس فردی مورد اعتماد برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان دهد. 

نماینده مردم زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شناخت عین اللهی از مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاب می کند که پس از کسب رای اعتماد از مجلس هرچه سریعتر اوضاع این وزارتخانه را ساماندهی کرده و به دغدغه و نگرانی های مردم پاسخ دهد.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان با اجرایی کردن برنامه های خوبی که در مجلس ارائه کرد می تواند آرامش را به جامعه بازگرداند.
 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از مشکلات حوزه بهداشت و درمان را مساله دارو عنوان کرد و گفت: دارو گره کور و مشکل بزرگی در این حوزه است که وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم باید با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر شایسته این گره را بازکرده و مشکل را رفع کند.
سرگزی تصریح کرد: عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان مورد تایید من است و رای موافقم را خواهد گرفت.
 به گزارش ایرنا دکتر بهرام عین اللهی متولد ۱۳۳۷ شهرستان سراب، متخصص چشم پزشکی، فوق تخصص قرنیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.
وی مسوولیت هایی چون معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دبیر شورای گسترش دانشگاه‌ها، رییس دفتر نظارت و ارزیابی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، عضو شورای عالی مرکز تحقیقات چشم پزشکی کشور، مشاور سازمان بین‌المللی آموزش پزشکی اروپا، ریاست‌ قطب چشم‌ پزشکی از سال ۱۳۸۸ تاکنون، ریاست مرکز آموزشی پژوهشی درمانی شهید دکتر لبافی نژاد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی، عضویت در هیات تحریریه مجلات علمی پژوهشی چشم پزشکی بینا، طب و تزکیه و کوثر را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.