۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 765512

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ارسال پیامی، ضمن قدردانی از مدیران، معاونان، کارشناسان و کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، در طول مدت چهار سال گذشته، از آنان خداحافظی کرد.

مونسان از وزارت میراث‌فرهنگی خداحافظی کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، در پیام علی‌اصغر مونسان که امروز سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ منتشر شده، آمده است:

«بنام یگانه هستی‌بخش

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خدای متعال را شاکرم که در مسیر خدمت به ملت شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم فراهم شد تا در کنار مجموعه‌ای خدوم، دوره ارزنده دیگری از کار و تلاش برای آبادانی این مرز و بوم کهن را تجربه کنم.

بی‌تردید سال‌های حضور در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فصلی سرشار از تجارب ارزشمند برای اینجانب بود که تحقق دستاوردهای ماندگار آن جز در سایه همراهی صادقانه تمام همکارانم در سراسر کشور نبوده است.

به امید آن‌که پروردگار منان همچنان موهبت خدمت به خلق را عنایت فرماید، از یکایک کارکنان صدیق وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حلالیت می‌طلبم و صمیمانه قدردان تلاش همدلانه شما عزیزان هستم.

با آرزوی استمرار مسیر پویا و روشن وزارتخانه، توفیق و تعالی وزیر منتخب و شادکامی و بهروزی همه همکاران گرامی را از پروردگار متعال خواستارم.

خدا حافظ همگی باشد ان‌شاءالله.»

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.