فرمانده بسیج ناحیه مسلم مشهد مقدس گفت: طرح شهید سلیمانی در جهت مقابله با بیماری کرونا با قدرت در حاشیه شهر مشهد اجرا می شود.

 تداوم طرح شهید سلیمانی در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با اجرای طرح شهید سلیمانی، تمامی نواحی و پایگاه‌های بسیج سطح استان خراسان رضوی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند؛ از تهیه دارو گرفته تا البسه، پخت غذا، کمک به کادر درمان، واکسن، خرید و تهیه کپسول‌های اکسیژن تا گامی برای رهایی از این بحران برداشته شود. 

ناحیه بسیج مسلم بهشت شرق مشهد یکی از نواحی فعال در حاشیه شهر مشهد است و خدمات زیادی را برای نیازمندان انجام داده و نقش بسزایی در حوزه مقابله با کرونا داشته است.

سرهنگ محمد شریف؛ فرمانده بسیج ناحیه مسلم مشهد  مقدس در  در این زمینه اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی از قبل هم در حال اجرا بود اما با فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ۲۰ مرداد قرارگاه مردمی شهید سلیمانی در ناحیه مسلم تشکیل شد.

وی افزود: قرارگاه در شهرک شهید رجایی، باهنر، بخش رضویه، به صورت مستمر به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کند. با همکاری بسیج جامعه پزشکی، واکسیناسیون مردم حاشیه شهر  در حال اجراست و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت. 

شریف بیان کرد:  قرارگاه تامین اکسیژن بیماران نیازمند حاشیه شهر را راه اندازی کرده‌ایم، ۵۰ دستگاه کپسول اکسیژن بدست ناحیه مسلم و خیرین که بیشتر در مساجد و پایگاه فعال بودند خریداری شده و در اختیار بیماران قرار داده می‌شود. 

فرمانده ناحیه بسیج مسلم مشهد ادامه داد: دو قرارگاه تامین مواد غذایی مقوی با همکاری خیرین و بسیجیان  برای بیماران کرونایی راه‌اندازی شده   و اقلام به حاشیه شهر و روستاهای بخش رضویه ارسال می‌شود.

وی افزود: شناسایی عمومی بیماران  بدست  نیروهای ما  در حال انجام است بیماران بدحال شناسایی شده به  مراکز درمان به ویژه مراکز بسیج جامعه پزشکی که در نواحی سطح مشهد فعال هستند؛ برای درمان معرفی می‌شوند.نیروهای بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در محلات فعال هستند تا مایحتاج بیماران از قبیل خرید یا تهیه کپسول اکسیژن را انجام دهند.

وی در پایان تصریح کرد: حدود ۱۰۰۰ سبد معیشتی از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در بین بیماران نیازمند توزیع شده و به صورت مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.