رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی از واکسیناسیون ۸۵ درصد از پرسنل آموزش‌وپرورش استثنایی بر علیه بیماری کرونا تا پایان مرداد خبر داد.

اتمام ثبت‌نام جهش تحصیلی/واکسینه شدن  ۸۵ درصد پرسنل آموزش‌وپرورش استثنایی

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد حسینی، اظهار کرد: علاوه بر واکسیناسیون همکاران فرهنگی آموزش‌وپرورش استثنایی، واکسیناسیون کلیه عوامل اجرایی پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نیز انجام شده است.

حسینی مهم‌ترین فعالیت حال حاضر آموزش‌وپرورش استثنایی را پیگیری پروژه مهر دانست و افزود: اولین گام در پروژه مهر انجام درست و به‌موقع سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی است.

وی افزود: تاکنون یک میلیون و ۲۱۱نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان، معادل با  ۹۲.۵درصد در برنامه سنجش، نوبت‌گیری کرده‌اند که از این تعداد ۹۵۰هزار نفر، معادل با ۷۱ درصد در پایگاه‌ها، مورد سنجش قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: باید تمامی استلزامات بازگشایی مدارس بر اساس پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی کرونا در ستادهای پروژه مهر استانی پیگیری شود.

حسینی در خصوص «جهش تحصیلی» گفت: ثبت‌نام جهش تحصیلی به اتمام رسیده است و ۸هزار و ۹۷۶نفر در این فرایند ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۵هزار و ۹۹۰نفر ارزیابی شده‌اند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های سال جاری، «ارزیابی شایستگی‌های حرکتی نوآموزان بدو ورود به دبستان» در برنامه سنجش بود که این برنامه با توجه ‌به سهمیه هر استان در تمامی استان‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش وپرورش، حسینی در پایان گفت: فعالیت ۴۰۰پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنایی با حضور ۱۰ هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه به پایان رسید.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.