رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: برای واکسیناسیون نیروهای سازمان مدیریت بحران درخواست داده شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

درخواست واکسیناسیون نیروهای سازمان مدیریت بحران هنوز به نتیجه نرسیده است

به گزارش قدس آنلاین، رضا کرمی محمدی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان مدیریت بحران برنامه ای برای واکسیناسیون نیروهای سازمان مدیریت بحران وگروه هایی مانند مسئولین خانه های دوام و ایمنی دارد گفت: درخواستی از طرف خانه های دوام و ایمنی جهت واکسیناسیون ارائه نشده است. کارکنان سازمان مدیریت بحران نیز مانند بقیه نیروهای شهرداری تهران از طریق شرکت شهر سالم واکسینه خواهند شد.

وی در پاسخ به سوال واکسیناسیون داوطلبین خانه های دوام و ایمنی توضیح داد: سازمان برای انجام فرآیند واکسیناسیون از نیروهای داوطلب مدیریت بحران دعوت به همکاری کرد. در حال حاضر تعدادی از نیروهای داوطلب خانه های دوام و ایمنی در مراکز واکسیناسیون اعم از پایگاه های بحران و دیگر مراکز در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند. واکسیناسیون این داوطلبین هم به این صورت است که آن ها توسط سازمان مدیریت بحران به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شده و در همان مراکز واکسینه می شوند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: مابقی کارکنان سازمان مدیریت بحران نیز باید براساس نوع وظایفشان در نوبت تزریق واکسن قرار گیرند، که در راستای واکسیناسیون گسترده واکسینه خواهند شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.