فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: ارتش این آمادگی را دارد تا ضمن افزایش تخت‌های بستری برای بیماران حاد تنفسی، نیروی انسانی مورد نیاز را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دهد.

 آمادگی ارتش برای تامین نیروی انسانی و تخت‌های بستری/ ۸ بیمارستان شمال شرق در خدمت بیماران کرونایی

به گزارش قدس آنلاین، امیر رضا آذریان در حاشیه حضور در مجتمع بیمارستان امام رضا(ع) و قدردانی از پزشکان مدافع سلامت با بیان اینکه ارتش از روزهای نخست همه‌گیری ویروس کرونا، در کنار مدافعان سلامت قرار گرفت و تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی  کرونا را اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: حتی اگر در این مسیر به شهادت برسیم، همواره خود را در کنار مدافعان سلامت می‌دانیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در یگان‌های ارتش به شکل مناسبی رعایت شده است تصریح کرد: از روزهای نخست همه‌گیری ویروس کرونا تا کنون، مراقبت‌های مرزی برای حفظ امنیت سلامت و جلوگیری از ورود متجاوزان انجام شده است تا جامعه پزشکی با مخاطرات ناشی از آن روبرو نشوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک بیمارستان در مشهد و هفت بیمارستان ارتش در منطقه شمال شرق کشور برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی تجهیز شده است، اظهار کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد این آمادگی وجود دارد تا ضمن افزایش تخت‌های بستری ویژه بیماران حاد تنفسی، نیروی انسانی مورد نیاز را نیز در اختیار این دانشگاه قرار دهیم.

امیر آذریان با بیان اینکه همواره قدردان جامعه پزشکی و تمامی مدافعان سلامت هستیم که در جبهه مبارزه با کرونا برای درمان بیماران حتی از جان و سلامتی خود می‌گذرند، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس روزانه به طور متوسط ۸۲ شهید تقدیم میهن اسلامی می‌شد اما در حال حاضر روزانه بیش از ۶۰۰ نفر از هموطنان‌مان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دهند و این در حالی است که پیشگیری از این تعداد فوتی تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه جامعه پزشکی علیرغم خستگی همچنان در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران تلاش می‌کنند، تصریح کرد: از تمامی مردم درخواست می‌کنم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود، به جامعه پزشکی که حدود ۲۰ ماه است در مسیر مبارزه با کرونا در حال تلاش هستند کمک کنند.

به مناسبت روز پزشک فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان این حوزه با حضور در مجتمع بیمارستان امام رضا(ع) ضمن قدردانی از پزشکان مدافع سلامت و فعال در بخش‌های کرونایی، آمادگی خود را برای کمک همه جانبه به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.