مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ پاکبان مشهدی با همکاری مرکز پزشکی شهرداری مشهد خبر داد.

 بیش از ۴۰۰۰ پاکبان مشهدی واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین، سید محسن رهنمایی با اعلام این خبر اظهارکرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، همواره پاکبانان به دلیل فعالیت شبانه‌روزی و حضور در محیط های شهری پرخطر یکی از اقشار بسیار آسیب‌پذیر در مقابل این بیماری بودند.

وی افزود: در همین راستا ابتدای سال جاری سهمیه محدودی از واکسن کرونا به پاکبانان مشهدی اختصاص پیدا کرد و در فاز اول حدود ۲۰۰۰ پاکبان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مسن‌تر نسبت به دیگران، واکسینه شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، رهنمایی ادامه داد: خوشبختانه با شروع دور جدید تخصیص واکسن به پاکبانان شهرداری مشهد عملیات واکسیناسیون با سرعت بیشتری در حال انجام است. در صورت تخصیص مابقی سهمیه واکسن، طی روزهای آتی کلیه پاکبان‌ها واکسینه می‌شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری افزود: از کل تعداد پاکبان‌های واکسینه شده، بیش از ۲۰۰۰ نفر به طور کامل هر ۲ دز واکسن را دریافت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با تامین واکسن طی روزهای آتی در مجموع بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از نیروهای کارگری خدمات شهری واکسینه شوند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.