به همت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، طرح حمایتی جدیدی برای مساعدت به خانواده‌های درگیر کرونا آغاز شد.

حمایت از بیماران کرونایی نیازمند

به گزارش قدس آنلاین، هادی غلامی؛ مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در این رابطه اظهار کرد: با توجه به شرایط دشوار موج پنجم کرونا و برای کمک‌رسانی بیشتر به خانواده‌هایی که توان مالی چندانی ندارند و گاها چند عضو خانواده آنها به کرونا مبتلا شده‌اند، در قالب طرح «آقا حساب کردند» به نام علی بن موسی الرضا(ع) در خرید و تسویه حساب هزینه داروهای کرونا کمک صورت می‌گیرد.

وی افزود: این طرح با همراهی تشکل‌های مردمی و کانون‌های خدمت رضوی در سطح شهر مشهد برای شناسایی خانواده‌های کم توان و پرداخت درصدی از هزینه‌های تهیه داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در حال اجراست.

غلامی ادامه داد: بسته به سطح نیاز افراد، حتی تخفیف ۱۰۰ درصدی هم به خرید داروها تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به شیوه شناسایی و مساعدت صورت گرفته در قالب این طرح جدید گفت: چند نیروی خادمیار در داروخانه‌های محوری شهر مستقر شده‌اند و با هماهنگی انجام شده با داروخانه، نسبت به پرداخت بخشی تا همه هزینه داروهای نیازمندان اقدام می‌شود.

به گفته وی، بخشی از افراد تحت پوشش این طرح نیز در جریان حضورشان در مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی زائرسرای رضوی شناسایی شده و مورد مساعدت قرار می‌گیرند.

گفتنی است اداره کل نذورات آستان قدس رضوی نیز در قالب «نذر تسویه حساب داروی بیماران نیازمند کرونایی» آماده دریافت نذورات مردمی است و خیرین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۲۹۱۳۳۳ و یا کد دستوری  #۸* و یا مراجعه به دفاتر نذورات حرم منور رضوی کمک‌های خود را در این زمینه اهداء کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.